Ook nog wat andere foto's. Fotograferen doe ik nog niet zo lang. Ik krijg graag commentaar, mits opbouwend, dus kom maar op please!1. Spoekie
2. Dezelfde Spoekie
3. Meneer Kraai
Op het strand;
4.
5.
6.
7.
8.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Ook nog wat andere foto's. Fotograferen doe ik nog niet zo lang. Ik krijg graag commentaar, mits opbouwend, dus kom maar op please!

Inderdaad is jammer dat het oortje er niet helemaal op staat, maar heb geen statief en tril nog wel eens dus dat is een vaker voorkomend probleem helaas
Wat bedoel je met niet in het midden? Wat is het effect als je het anders doet dan? Zal binnenkort nog eens gaan.. Bedankt!
Elzepelze schreef:Oké super, snelle reacties!Inderdaad is jammer dat het oortje er niet helemaal op staat, maar heb geen statief en tril nog wel eens dus dat is een vaker voorkomend probleem helaas
Wat bedoel je met niet in het midden? Wat is het effect als je het anders doet dan? Zal binnenkort nog eens gaan.. Bedankt!
! Je moet dan wel opletten dat je geen storende achtergrond hebt!
Valentinow schreef:Ik zal het proberen uit te leggen:
Je sentrale thema staat echt in het midden dit vindt ik nogal snel afgezaagd ja kan eens proberen om je centrale thema wat meer naar links of rechts te zetten en dan meer achtergrond op de foto. Probeer het maar eens geeft een leuk efect! Je moet dan wel opletten dat je geen storende achtergrond hebt!
Mvg

Maar de tijd zal het leren! Bedankt iig.