[FOTO] DSRL: we oefenen verder!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Elanor

[FOTO] DSRL: we oefenen verder!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 22:10

Na een beetje een dipje ben ik er weer aardig bovenop.
Ik zat een beetje in de knoop, ik kon ook echt geen foto maken of een potloodstreep op papier zetten. Behoorlijk frustrerend. Gelukkig afgelopen dagen toch wat leuke dingen gedaan en voel me inmiddels weer wat beter.
Deze foto's zijn al wat ouder, maar ik had nu weer de moed om er mee aan de slag te gaan.
Ben er eigenlijk echt heel erg tevreden mee. Haha!
Uploadkwaliteit is zoals gewoonlijk weer ver te zoeken... Rolleyes

Misschien vinden jullie hem saai, maar ik vind hem écht heel leuk. Al die blaadjes steken zo mooi af tegen dat groene gras. Ik hing ákelig ver uit m'n raam om hem te maken.

Afbeelding

Vleugel van een libelle. Ik wordt steeds beter in handmatig scherpstellen. Haha!

Afbeelding

Róóóóze Haha! Misschien onder iets te donker, maar de kleur vind ik er erg uitspringen.

Afbeelding

En nog een klein kriebelbeestje.

Afbeelding

Veirl

Re: [FOTO] DSRL: we oefenen verder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 11:46

Ten eerste: imageshack vreet géén kwaliteit. Haha!

Je eerste foto vind ik echt super leuk! Jammer alleen dat je er "autumn" boven hebt neergezet, ik weet niet. Ik vind het er niet zo passen. Misschien een ander
lettertype?

Je tweede foto vind ik een leuk idee, maar helaas niet geweldig uitgewerkt. Je ziet vaak foto's van libelles, dus om een keer alleen de vleugel te zien vind ik leuk!
Alleen toch mist de foto nu iets. Misschien had ik hem liever iets meer van onder gezien, de foto.

De laatste twee foto's spreken mij niet aan. De eerste van de laatste is idd gewoon te donker en de laatste: ik hou gewoon niet zo van insectenfoto's dus het is
meer een kwestie van smaak. Knipoog

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 11:50

ze spreken mij allemaal aan.. behalve de laatste...de 2de ene laatste foto is ook erg mooi Lachen die bloem springt er uit en die kleur al helemaal Haha! 2de foto is erg leuk gemaakt.. maar het mist iets net als hierboven werd geschreven.. verder leuke fotos de eerste is ook erg leuk..maar het ziet er een beetje nep uit!

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 12:16

VeirL, nee, imagehack is het probleem ook niet, maar als ik ze op m´n comp van 3000 bij 2000 pixels verklein naar 800 bij 600, komt dat de kwaliteit niet echt ten goede. Knipoog
Bedankt voor ´t commentaar beiden! Lachen