[SCH] Flying land

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Ciinderella

[SCH] Flying land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 15:56

Ben er niet helemaal trots op.. (*helemaal niet Clown). Maar deel hem toch ff met jullie.

Heb m op 24x32 tekenpapier gemaakt met olieverf. Meestal verf ik met acryl dus dit is weer iets heel anders. Maar wat vinden jullie ervan? Ik vind hem ergens wel iets leuks hebben maar erger me er ook dood aan!!

De achtergrond is nogniet helemaal af. Nog wat slordig enzo omdat ik weinig zin had die achtergrond te maken. Dat moet ik dus nog f bijwerken. Verder nog tips??
Oja.., heb de foto gemaakt met me fototoestel daardoor dat er belichte vlekjes inzitten en je de vogeltjes bijna niet kunt zien. Dat is dus op papier anders als de foto.

Komtie dan,

Afbeelding

8Eveline

Re: [SCH] Flying land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 16:17

Ja Ik vindt hem juist erg gaaf. De volgen op de voorgrond aan de ene kant niet zo mooi maar aan de andere kant geeft dat we mooi de "ruimte" weer.
Lachen Het kleurgebruik vindt ik ook erg gaaf Tong uitsteken ben wel van deze kleur!

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 19:03

Dankje..!! ik ben er zelf toch niet helemaal kapot van.. ik mis iets. Maar weet niet wat. Vind het saai en spreekt me niet aan.

De vogels had ik eerst voorop geschildert waarnaar ik zelf ook dacht dat ze daarachter leuker waren en ze toen ook maar daar had gemaakt.

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 19:16

ik vind hem wel apart, vind het alleen niet mooi dat de achtergrond en de boom roze zijn, ik had voor 2 verschilende kleuren gekozen.

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 19:52

was de bedoeling dat de boom donkerder zou worden als de achtergrond.. maarja niet aan gedacht toen ik de achtergrond achteraf maakte dat die nog iets donkerder zou opdrogen

eenmaal niet zo slim Bloos Clown

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 11:12

Origineel idee! Haha!

Ik vind hem wel geinig geworden, al had ikzelf de blaadjes v/d boom een andere kleur gedaan óf de achtergrond een andere kleur. Want op deze manier valt de boom nogal weg in de achtergrond. Lachen

[edit] Oh... was al gezegd zie ik Bloos [/edit]

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 13:19

misschien ga ik nog proberen om dat te veranderen. Welke kleur zal dan leuker zijn? Donkerder roze of een hele andere kleur? En welke dan??

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 13:32

Mooi schilderij! Heb je je laten inspireren door dat schilderij van Dahli? Daar doet hij me nl aan denken, maar daar wordt hij niet minder gaaf van! Ik denk dat de boom met een donkerdere kleur, of met meer paarstinten mooier zou zijn! succes!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 13:40

Ik vind het juist mooi dat de boom net zo roze is als de achtergrond. Ik vind het idee ook heel erg leuk.
Enigste wat ik dan weer minder vind zijn die drie vogels achter de boom? Die op de voorgrond vind ik mooi de ruimte laten zien, maar die daarachter. Ik vind ze zo niet nodig.
succes met wat je nog veranderen wilt Lachen

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 13:50

janique : hoe wie?? Tong uitsteken nee.. ken ik niet. Ik lag nog half te slapen en dacht.. he dat ga ik maken schoot wakker en ben eraan begonnen. Dus hoe ik erbij kom.. Don't know. Maar thnx zal het eens gaan proberen

Fenn: ga er de volgende keer zkr op letten (wat ik er achteraf allemaal bij maak). Bedankt Lachen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 23:08

Het idee is leuk maar de vormgeving doet mij persoonlijk niks Bloos

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 23:11

Goede titel en erg fantasierijk idee. Ik zou het eiland nog helemaal in detail weergeven met het fijnste kwastje dat er is en de achtergrond zo laten.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 18:08

Eefske schreef:
ik vind hem wel apart, vind het alleen niet mooi dat de achtergrond en de boom roze zijn, ik had voor 2 verschilende kleuren gekozen.

Dat vind ik juist wel leuk aan de tekening; ondanks dat het dezelfde kleur is, springt de boom er meer uit dan de achtergrond. Lachen

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 22:45

Ha, jij houdt van roze? Haha!

Ik vind het een mooi schilderij geworden, leuk idee ook Ja !
Mss was t leuk geweest om nog iets aan de onderkant van t land te doen? Bijv boomwortels die nog her en der uitsteken, zodat het zwevende nog meer benadrukt wordt? Lachen

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-06 23:01

Cyntje: ben ik teminste niet de enigste Clown

oneilltje79: dankje!

appelbolfan : thnx. heb er toch meer paars/roze bij gedaan dat hij wel passend aan de achtergrond blijft maar toch donkerder. Nou isdie toch net ffe wat anders..

Naomi21: misschien wel leuk voor een andere keer ja! Doe nu niets meer aan het *landje* ben bang dat hij dan nog erger word als dattik m al vind Knipoog Tong uitsteken

Allemaal bedankt!!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:03

Vind het kleurgebruik zo juist heel erg leuk, ook dat de boom eigenlijk overloopt in de achtergrond.
Wat mij heel erg stoort in de vorm van het eiland, vind het.. net niks. Kan niet goed uitleggen waarom, maar hij is nogal scheef/ uit het lood en gekanteld. Dat is het enige puntje wat me stoort, ik ga echt voor het kleurgebruik. Heerlijk!

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 13:13

hij is idd iets scheef! Nog helemaal niet opgevallen. Dat is denkik ook wat mij iriteerd eraan. Dat het landje niet echt mooi is. Niet klopt laat maar zeggen. Eens een keertje kijken of ik dat nog een beetje kan veranderen.