[Sch] Acryl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

[Sch] Acryl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 08:19

Dit weekend had ik zin om weer eens heerlijk te gaan prutsen. Normaal krijg ik dan een tekenaanval waarmee ik na een half uur weer stop omdat ik gefrustreerd raak als 1 lijntje niet lukt Clown . Nu heb ik toch lekker de hele week vrij dus had m'n verfjes eens tevoorschijn getoverd. Heb nooit geschilderd (behalve dan het vingerverfen toen ik klein was Haha! ) en was zeer verbaasd over het resultaat.. En wat mij nog het allermeest verbaasde was dat ik met schilderen de tijd compleet vergeet. Heb de hele middag non-stop zitten prutsen, en ben eerlijk gezegd best trots op mijn eerste 'verfdingetje'. Mensen, ik denk dat ik mijn creatieve uitlaatklep gevonden heb Vork Haha!

Dan nog iets: Ik heb geen flauw idee hoe je met acrylverf moet werken en heb dus ook maar wat zitten prutsen. In dit schilderijtje ga ik niks meer veranderen, maar tips om de volgende keer te proberen zijn meer dan welkom!!

Diddl, Pimbolie en 'dat vogeltje' (waarvan ik de naam steeds vergeet Clown )
(ongeveer 20 keer 18cm)

Afbeelding

Bedankt voor het kijken!
Wendy

MamaMiesje

Re: [Sch] Acryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 10:09

Je hebt mooi gebruik gemaakt van de kleuren hoor; mooie schaduw erin etc.
Zelf houd ik alleen meer van realistische onderwerpen Haha!

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 10:14

Heb ik ook altijd ja, dat je maar zit te schilderen en uiteindelijk helemaal de tijd nietmeer inde gaten heb. *Hee..! Is het al zo vroeg donker* *Onee zit al 8 uur te schilderen* Knipoog Tong uitsteken

Maar hij is echt leuk. Het vogeltje heet trouwens ackaturbo.. *toch?? Clown

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 11:01

Haha, zou zomaar kunnen.. Ik wil graag dieren gaan schilderen, maar vind het leuk om met deze plaatjes te oefenen omdat er wel kleurovergangen in zitten. Zo kan ik een beetje oefenen met mengen enzo, zonder dat ik meteen aan een heel groot moeilijk werk begin Vork

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 11:38

Ik vind het heel mooi gedaan! Ik zou hem ook zeker zo laten, hij is perfect zo!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 11:46

Wauw wat leuk! Haha! helemaal geweldig.
Knap werk! OK dan!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 12:34

Ik heb gister die vogel nog geprobeerd te maken, alleen toen heb ik weer met die kleuren zitten pielen en mengen en dat vind ik niet zo mooi geworden. Ik ga nu weer wat anders proberen Haha! Heb het schilder virus helemaal tepakken Tong uitsteken

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:31

haha ja he.. ben nu ook alweer net n uurtje bezig maar vind hemzelf ook nietzo leuk omdat ik dat mengen enzo nogniet echt doorheb. Ga dus ookweer over naar de wat **makelijkere* dingetjes

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar je vogeltje Clown Bloos

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 15:37

Zal 'm er vanavond anders wel ff op zetten. Ben nu een poging tot het schilderen van een paard aan het doen.. Wil niet helemaal lukken enzo, maar achhh, iedereen moet het leren denk ik dan maar Schijnheilig

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:43

haha daarom Knipoog !! goed dooroefenen. Zal de mijne ook eens erop zetten Clown al issie nognie helemaal af.
Maar succes metje paardje!En hoop je vogel vanaaf dan te kunne bekijke Haha! Tong uitsteken