Deze keer de Haf van een stalgenootje, extra lastig omdat ik Pascha zelf dus ook ken. Maar ik moet zeggen dat ik haar aardig goed gelukt vind, ze heeft wel de uitstraling van de echte Pascha al zeg ik het zelf! Nou is het natuurlijk nog afwachten wat Samanta er zelf van vindt
Commentaar: oren zijn iets te klein in verhouding tot het hoofd. En ja, de scanner liet veel details wegvallen, heb proberen te redden wat er te redden viel maar die witte vlakken zijn over het algemeen veel gedetailleerder en meer ingekleurd. Ook de manen zijn veel beter zichtbaar op het origineel maar ik kreeg het gewoon niet beter helaas...
Deze tekening is gemaakt op A4-papier met een iets grove korrel, met 4H tot 6B potloden vanaf een echte foto, die ik hierbij gescand heb. Opbouwende kritiek is welkom

Met enigszins gepaste trots presenteer ik u: Pascha! Haflinger van stal, en eentje waarvan ik vind dat ie toch wel errug goed gelukt is!
Alleen de oortjes zijn wat klein in verhouding naar het hoofd, en ja, de echte tekening heeft meer details, stomme scanner 

)

.