Afgelopen week een idee waar ik al heel lang mee liep uitgewerkt en zie hier het resultaat
(sorry voor bagger kwaliteit foto....)
A3 potlood 2B en 4B, geheel bladvullend. Ik zal proberen later een betere foto te maken.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

)
Echt prachtig.

.
*is jaloers op rimpeltalent

!
.
. 
, En hoe je die rimpelige huiden steeds weer weet neer te zetten, volgens mij doet niemand je dat na zeg

echt heel gedetailleerd!
ben een groot olifanten fan

Lontje schreef:@ Myra qua contrast op de foto heb je gelijk, ik moet zeggen dat ik om de 1 of andere reden moeite heb om hem goed op de foto te krijgen of hij is te donker, of net te licht. Maar hij zou naast de slurf inderdaad nog ietsje donkerder mogen. Ik zit alleen aan de rechterkant dat ik het niet te donker wil maken omdat ik dan het 'bright light' effect kwijt ben.
Zachtere potloden en grafietstift gebruik ik ook, alleen niet bij deze omdat ik, door alle fijne lijntjes van de olifantenhuid, dan om de haverklap de punt moet slijpen.
@ Mik_![]()
ben een groot olifanten fan
![]()
Ik zeg altijd maar... 'het is dat ik ze niet in mijn achtertuin kan houden'
Bedankt allemaal voor de tips en complimenten

Als je het halve maantje bedoeld onder de lip dat is een stukje hals (kwab/vet) geen kin. Ik heb zelf nog even kritisch naar de tekening gekeken en heb besloten om hem verder zo te laten. Heb nog geprobeert een betere foto te maken maar of ze zijn te donker of ze zijn overbelicht... vrees dat onze digi kuren heeft