Vraag [Details]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Vraag [Details]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 22:22

Ik ben van plan om weer te beginnen met een tekening van een paardenhoofd.
Ik heb een paar vragen, voor mooiere, echtere paarden Lachen

- Hoe moet ik beginnen met Details?
- Hoe begin ik met de neusgaten
- Heeft iemand een foto van een getekend paardenoog? Die van mij worden érg raar
- Hoe kan ik het beste de manen tekenen
- Als ik de vacht inkleur, moet ik dan haartjes tekenen, of gewoon met de haarrichting meekleuren?
- Wat is makkelijker voor een beginnend tekenaresse, zwartwit inkleuren, of met kleur, of misschien houtskool (Heb ik al eens eerder gedaan)

Ik hoop dat iemand antwoorden heeft Lachen

Groetjes Joyce

Vladeli

Re: Vraag [Details]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 22:29

Ik begon met zwart wit tekeningen. Dat vind ik persoonlijk ook het makkelijkst. En dan kun je eerst goed oefenen met diepte tekenen enzo.

Hoe je het best kunst beginnen met....? Dat vind ik lastig te beantwoorden. Ten eerste heeft iedereen zn eigen manier en stijl van tekenen, en dus zal iedereen het (denk ik ) anders doen. Nij de neusgaten begin ik eerst de donkere vlaktes te tekenen daarna keur is de rest in, en achteraf gum ik nog wat lichte valkjes weg. De details komen als laatste. Enkele arceringen en dergelijke doe ik als allerlaatst!
Ik hoop dat ik je een klein beetje geholpen heb! Heel veel succes met tekenen, en ik ben benieuwd naar je eerste tekening die je gaat plaatsen Haha!

YMJArabians

Re: Vraag [Details]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 22:32

Heeel erg bedankt! Ik kom hier al heel erg veel verder mee Lachen
Ik heb al eens eerder een tekening geplaatst, maar dat was ... mja, niet echt 'professioneel'. Haha