wie kan een tattoo ontwerpen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

qt_shetties

wie kan een tattoo ontwerpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 19:06

aangezien ik niet zo creatief ben, vraag ik aan jullie of jullie ideeën hebben voor een leuke tattoo,
Ik wil nu al meer dan 3 jaar een tattoo zetten, maar het idee is sterker geworden toen ik 2 van mijn pony's ben verloren aan een auto ongeluk, Kris was echt mijn alles en wil nu graag een tattoo, (misschien wil ik haar as er in laten verwerken) Heb tenslotte 12 ltr Bloos
Waar het komt ben ik nog niet helemaal uit, misschien onder linker borst dicht bij m'n hart, of 5cm schuin onder navel.

ik wil iets zonder kleur, (heb gekleurde huid dus dat zie je niet) en ik wil iets mer 1 of meerder sterretjes wie heeft er een leuk idee, en zou wat voor me op papier willen zetten?

alvast heel erg bedankt

Dainty_Bess

Re: wie kan een tattoo ontwerpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 19:19

Wat een mooi idee zeg! Vreselijk om zo je ponies te verliezen!
heb je geen mooie (hoofd)foto van ze die na kunnen tatoeëren? Of heb je niet een speciale herinnering/gevoel die je zelf kan uiten op papier ofzo, en dat dat dan wordt nagemaakt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 20:05

As in mijn tattoo wil ik ook heel graag.
Weet jij waar je dat kan laten doen?

Ik zou even naar de tattoo shop gaan, daar hebben ze echt ontzettend veel voorbeelden en ze kunnen eventueel ook dingen voor je aanpassen.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 10:55

Even in de rol van moderator:
Ben je bereid te betalen voor het ontwerpen van een tattoo? In dat geval kun je beter een advertentie plaatsen op [EA] en moet je even TEM'en op dit topic, dat het op slot kan.

En in de rol van user:
Ik ontwerp ook tattoo's op verzoek. Via pb kun je contact op nemen. Lachen

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 13:04

@Dainty_Bess: nou ik wil liever geen afbeelding van een hoofd, maar een ster vind ik wel mooi,

@sjemie: heb geen idee, want het as dat ik nu heb is ook erg grof, lijkt net op dat spul van een schelpenpad.... dus ga gewoon eens informeren, ik weet dat de dochter van herman brood het as van haar vader ook bij zich draagt in een tattoo.

@Fairie: oei niet eens over na gedacht, zodra ik een serieuze pb krijg moeten we het daar maar eens over hebben,

het hoeft trouwens niet eens echt een ontwerp te zijn, gewoon ideeën wil ik ook wel hebben,

had zelf wel een id, maar kan het moeilijk verwoorden,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:53

Heb ik even geluk, wou hem in eerste instantie laten zetten bij Skin Art in Utrecht, dat zetten ze hem dus ook met as.

Waarom bedenk je niet wat je ongeveer wilt, de persoon die hem zal zetten past hem dan nog aan zodat hij is zoals jij wilt.

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 17:38

ja ik weet het dus echt niet, ik weet niet of ik 1 ster wil, of meerdere sterren, eerst had ik een idee, maar dat kan ik niet echt verwoorden,...

dat zou moeten lijken op iets dat uit een toverstafje komt,... mja

xxxcatjuxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 20:35

ik weet mischien wel iets voor je. zodra ik het af heb pb ik je wel even.
maar waar houd je precies van?

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-06 08:18

tja, daar vraag je me wat,... niet te veel met " frutsels" maare ik denk dat ik zowieso ff contact opneem met een tattoo shop, en ga eens kijken wat ze daar voor me kunnen doen Lachen

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 15:12

Stuur een pb naar Silverstorm @ bokt,zij heeft mijn tattoo ook ontworpen [zie profiel]

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 18:05

ok, heb dus 2 tattoo shops gebelt, en beide ontwerpen ze niet, en willen er geen as in verwerken...

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 19:50

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 22:13

2 sterretjes; voor iedere pony.
Heb je van beide de as? Zo ja, kan je in elke ster, de eigen as in laten verwerken Lachen

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 22:47

Goh, we starten een wedstrijdtopic, allemaal tattoo's ontwerpen en de mooiste wint *LOL*
Ik ben ook creatief, tis maar net wat je wilt. Ik ben meer Keltisch aangelegd, zelf geen ideeen?

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 14:19

nou ik heb alleen het as van de pony die mijn " alles" voor me was, de andere pony had ik pas een week deze had ik " gered" *goh wat klinkt dat lekker penny* deze pony heb ik laten inslapen en laten ophalen door de RENDAC Ik wil het dus alleen om de 1e pony laten zetten,
@Farouche: ik wil geen sierraad, strax ga ik uit, en trekt iemand het stuk, en dan ligt kris op de vloer,

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 19:52

Ik zou iets in je tattoo verwerken wat voor jou veel betekent. Wat je laat denken aan de pony's.
Ik zou vlakbij je hart doen. Dat 'onder je navel', als je zwanger bent geweest blijft niet altijd even mooi namelijk.

Voor de rest kan ik niet ontwerpen..