[FOTO] Herfstig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Hinata

[FOTO] Herfstig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 14:52

Vandaag weer ''eens'' foto's genomen! (er gaat geen dag voorbij zonder dat maargoed Vork ) Ik dacht laat ik ze maar op bokt zetten. Het zijn volgens mij de eerste foto's op creabea met m'n "nieuwe" camera!

1. Een oude bloem, door het koude weer weer helemaal dicht. Zag er wel herfstig uit vond ik Lachen
Afbeelding

2. Een andere bloem, het was een hele bos, maar dit was de enige die het weer heeft doorstaan. De bloem is niet helemaal scherp, is me ook niet gelukt. Lachen
Afbeelding

3. Een minder herfstige foto, maar toch vandaag genomen in het herfszonnetje. Lachen
Afbeelding

__Robijn__

Re: [FOTO] Herfstig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 15:35

vind ze niet zo mooi, ze zijn niet zo scherp en je hebt bij de laatste op het verkeerde stuk scherpgesteld Vork
maarja dat is mijn mening.
verder vind ik ze ook niet zo bijzonder, niet echt herfst eerlijk gezegt Knipoog

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:01

Ik vind dat er in de eerste 2 érg veel ruis in zit. Ook wat fletse kleuren. Even prutsen aan je camera Haha!

De laatste vind ik wel leuk, alleen nét iets verkeerd scherpgesteld. Hij is op de blaadjes scherpgesteld, terwijl ik het denk ik mooier vind als dat op de bloem zelf het geval was. Wel een beetje een uitgekauwt onderewerp. Maar wel goed gelukt Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 08:29

Hee Li, jammer dat ze niet zo scherp zijn! Had bij die eerste eerder scherpgesteld op het voorste deel van het plantje en datzelfde geldt voor de derde foto; Was mooier geweest als je dat rode gedeelte had gepakt.
2 is wel mooi Lachen

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 11:38

Laatste is voor mij de mooiste uit deze serie.
De rest doet me niet zoveel, of is zoals al gezegt word verkeerd scherp gesteld.

Laatste heeft echt herfstkleurtjes, die is mooi! Ja