Ik wilde die avond namelijk ook nog gaan fotoraferen tijdens een live show. De band Auracle zou om half 12 beginnen, en ik was pas om 10 over half 12 thuis. 'Och, misschien loopt het wel uit' en vol goede moed begon ik haastig met behulp van de routeplanner uit te vogelen waar ik moest wezen.
Even later zit ik in de auto en sjees als een bezetene door Eindhoven. Nog een keer fout gereden en toen ik het eindelijk had gevonden heb ik mijn autotje ergens tussen gefrot en ben ik snel naar binnen gerent. Ik sleur mn lensdop van mn camera en wil hem in gaan stellen.
Even later zegt Amelie, de zangeres van de band Auracle: 'Bedankt!! Dit was ons laatste nummer, tot de volgende keer!'
Crap!

Ik heb dus nog wel een stukje gezien/gehoord. Maar geen tijd gehad om ook maar 1 foto te nemen.
Even later kwam Amelie van backstage naar voren, en liet ze me weten dat ze gevraagd was voor een interview.
Hiephoi, daarbij mocht ik fotograferen!
Let op: Onderstaande foto is dus gemaakt tijdens een interview. Ik heb Amelie niet gevraagd te poseren, of net even haar hoofd anders te draaien ivm belichting etc. Ze was gewoon erg serieus bezig met het intervieuw en lette niet veel op mij.

Met dank aan:
Zangeres Amelie Mangelschots van de band Auracle

weet niet of dat echt aan mij ligt, maar links naast haar (voor de kijkers) linkerwenkbrauw is een plukje met grijzig haar? Hier stoor ik me een beetje aan, maar denk niet dat dat te veranderen valt
foto