[Foto] Koe.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Mango_

[Foto] Koe.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-06 10:57

Ik heb een paar dagen doorgebracht in Dalfsen, op een boerderij. Waar dus koeien waren. Clown Mooie plaats om foto's te schieten. Ja Alleen bij foto 1 heb ik het contrast iets verhoogt omdat de foto erg flets was. Clown

Afbeelding
1. Ik vind het zelf echt jammer dat het witte zo overbelicht is. Scheve mond

Afbeelding
2.

Afbeelding
3.

De kwaliteit van sommige foto's is ver te zoeken. Commentaar is meer dan welkom, maar wel onderbouwd. Ja

Idioteque

Re: [Foto] Koe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 11:07

1 vind ik erg mooi. Aparte compositie. Dat het stuk links heel wit is vind ik juist wel leuk. Dan moet je echt even kijken hoe het nou zit Tong uitsteken Alleen jammer dat hij niet zo heel scherp is.
2 & 3 zeggen me niet zoveel.

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 11:08

Het overbelichte bij 1 is inderdaad heel jammer. Ook die gele dingen zijn zo storend, maar daar kan jij verder niets aan doen Nagelbijten / Gniffelen De paal staat ietwat scheef.
Foto 2 vind ik niet bijzonder.
Foto 3 daarintegen wel. De lichtval en de invalshoek zijn hier mooi. Ja Wel jammer dat je net een stukje oog ziet bovenaan, en dat het rechts op de grond en de muur niet weer donker wordt, maar daar kan je verder ook niet aan doen. Lachen

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-06 11:37

Die gele oorbellen zijn inderdaad vervelend. Clown Zitten altijd in de weg op een foto. *LOL*

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 14:28

Leuke foto's Ja Alleen een beetje onduidelijk maar ik denk dat dat aan mijn beelscherm ligt.. Clown Foto 2 vind ik erg leuk, waarom weet ik niet precies Tong uitsteken .
Foto 1, leuke compositie. Jammer van het overbelichte, en mijn beeldscherm Koe

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 11:04

Leuke foto's maar uit die eerste kan ik geen koe vinden ?
ik zie echt niet een koe erin.. ligt natuurlijk aan mij, want die andere zie het wel, die andere foto's vind ik wel leuk, maar niet heel bijzonder.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 23:17

Mango_ schreef:
Die gele oorbellen zijn inderdaad vervelend. Clown Zitten altijd in de weg op een foto. *LOL*

Dat vind ik juist leuk bij koeien, echt typisch voor ze. Ik vind foto één erg leuk omdat je de koe moet zoeken, maar foto twee en drie vind ik niet echt mooi, sorry. Ik had ze wel leuk gevonden als het wat minder stal was en het hele hoofd erop stond ofzoo..

Niet te zwaar aan tillen; heb er totaal geen verstand van en dit is gewoon mijn mening Tong uitsteken