[site] NIEUWE SITE! graag meningen en tips voor verbeteringe

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

[site] NIEUWE SITE! graag meningen en tips voor verbeteringe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-06 00:51

Laatst bijgewerkt door SilverStorm op 26-10-06 01:18, in het totaal 1 keer bewerkt

TurdusMerula

Re: [site] NIEUWE SITE! graag meningen en tips voor verbeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 01:08

Ik vind hem persoonlijk wat somber, met zoveel grijs.
Hij is wel lekker zakelijk daardoor.
Ik kan hem met internet explorer goed bekijken. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 08:59

Okee, komt ie;

- overzichtelijkheid
Veel beter dan op je vorige site vind ik persoonlijk. Het lijkt of ik werken van je zie die ik niet eerder heb gezien (over het hoofd gezien misschien?)

- duidelijkheid (sluit aan op overzichtelijkheid, of niet? Knipoog)
Heel duidelijk Lachen. Mooi schemaatje van de kosten e.d. Goede uitleg ook daarbij.

- opbouw
Goed, denk niet dat ik hier veel over kan zeggen.

- opmaak
Beetje somber inderdaad met dat grijs, maar ik stoor me er niet vreselijk aan. Duidelijk lettertype e.d. Goed leesbaar Lachen
Leuk zo met die tekeningen in het hoofdmenu (zoiets? Tong uitsteken) in je gallery.
En ik vind ook het stuk over jezelf erg leuk gedaan.

Dit was mijn mening eventjes. Heb er verder totaal geen verstand van, zullen vast mensen zijn met een andere mening, waar je wat meer aan zult hebben, maar ik hoop dat je er toch wat aan hebt gehad.
Ik vind deze site veel beter dan je vorige SS Knipoog

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 10:03

Je zet me wel aan het werk met al dat Engels in mijn vakantie Knipoog
Mijn Engels is niet geweldig, maar ik kon zo snel al wel wat fouten ontdekken.

Mijn eerste indruk is een mooi strak geheel. Het grijs is inderdaad wat somber, maar vormt wel een mooie rustige achtergrond. (En dat telt bij mij zwaarder.)

Home
-heb je express een spatie na Scarbog gezet?
-'next to' is naar mijn idee geen goed Engels. Ik neem aan dat je 'naast' wilde vertalen? (ik weet overigens niet hoe het verbeterd zou moeten worden)
-na 'Sales' staat geen spatie. Ik zou ook graag een vertaling horen van 'Commissions. Lachen
-Het stoort mij dat er een strakke overgang zit van grijs naar zwart achter de tekening. Ik zou die overgang na de tekst doen. Ook de dubbele overgang aan de bovenkant zou anders moeten als je aan het voorgaande iets gaat veranderen.

Gallery
-dit vind ik een hele mooie lay-out Ja Hij is alleen wel anders dan de rest van de site...
-Het vak staat niet in het midden van de pagina.
-Waar staat Misc voor?

Sales-Commisions
-you commission --> your commission

Sales-Prices
-'For now-other materials' staat vreemd naar rechts.
-Als je op 'Pencil + colourpencil' klikt, kom je op je oude site terecht. Dat is denk ik niet de bedoeling?
-Weer zie ik de scheiding tussen grijs en zwart. Ik zou het grijs verkleinen zodat je op het zwart begint met typen, of heel het stuk met prijzen grijs, tot aan de streep.

About-Silver Storm
-Wat verwarrend; je hebt het heel de tijd over Scarbog, en nu opeens over Silver Storm.
-'lives' --> lived (ben ik niet zeker van)
-'septembeer' --> September
-'happened to pushed --> happend (?) to push_
-verloren : halverwege de regel
-'next to': weer niet zeker of dit correct Engels is
-'Taking care' --> taking care
-'has always given': niet zeker of dit correct Engels is
-'from now' --> from now on
-Tegenstrijdig: 'This lovely-horselike creatures'. Je zegt dat ondanks de inspiratie die je van Lothlórien kreeg, je meer paarden ging tekenen. Hiermee zeg je dus eigenlijk dat je andere inspiratie van Lothlórien kreeg dan het tekenen van paarden, terwijl dat denk ik niet bedoeld wordt?
-na ( hoort geen spatie
-na ) een . of : (bij : geen hoofdletter, bij . wel)
-'thanx' --> officieel thanks, misschien als spreektaal bedoelt?
-'did'nt' --> didn't
-na ) een spatie
-'Silverstorm. onsch.org': express spatie ertussen?
-'commisions' --> commissions
-Ik zou na 'exposition' nog een at neerzetten.
-Voor en na / een spatie, of helemaal niet.
-'house' staat iets naar links
-'Palais' --> palace?
-'fantasy Art': is er een reden om alleen art met een hoofdletter te doen? Anders beide zonder of beide met.
-weer 'due to'
-'making lists': lijsten?

Contact us
-is het mogelijk om de tekst omhoog te schuiven, eventueel met het plaatje iets naar rechts?

Examples
-Netjes. Ja De lijn links loopt niet helemaal door, maar is niet heel storend, de onderbreking wel. Ook staat er om sommige zwarte blokken een lijntje, om anderen niet of een ander. Het is aan jezelf of je dat storend vind of niet. (Het geeft waarschijnlijk een strakker geheel als het hetzelfde is, maar ik vind het niet echt storend.)
-Ergens halverwege is er een foto met tekening verwisseld.

Links
-Mooi! Niets op aan te merken, leuk met de plaatjes erbij. Ja

Ik heb toch wat meer Engelse foutjes gevonden dan verwacht, misschien is het een idee om het een keer door te laten lezen door iemand die echt goed Engels spreekt/schrijft?

Ik geloof dat ik jullie aardig wat werk bezorgd heb... Nagelbijten / Gniffelen Lachen

De site is inderdaad mooier en overzichtelijker dan je vorige. Lachen

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-06 11:00

ha dank je wel, nee veel werk maakt niet uit, als het maar goed is! superss dat je zo goed gekeken hebt!

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:25

Als ik naar de eerste gallerij ga(en zal misschien ook nog wel bij andere dingen zijn) mis ik aan de rechterkant tekst? Blond Soort van afgehakt lijkt het wel. Nagelbijten / Gniffelen

Edit; Dat heb ik ook als ik een tekening oid aanklik.

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-06 14:53

huh? zou je daar een printscreen van willen pb-en? ik kan niet zien wat je bedoelt geloof ik":-S

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:14

Van "next to" zou ik "besides" maken. Of "in addition to". Andere tips zijn al gegeven.

Ik vind het een hele leuke site, veel prettiger en professioneler dan je oude site Ja Ook leuk om eens te zien wie er achter die "grussels" zit Haha! Dat heb ik op mijn eigen site ook maar eens gedaan, na veel vragen over wie er nou achter die tekeningen zit, ook al heb ik een gruwelijke hekel aan foto's van mezelf. Ik kan me voorstellen dat het voor een opdrachtgever wat toevoegt als je weet wat voor type met je tekening bezig is.

De opbouw vind ik heel knap gedaan, heel overzichtelijk ook. Dat zal best een hele klus zijn geweest... Je bent wel ontzettend productief geweest, je galerijen zijn al lekker gevuld.
Je prijzen vind ik veel te laag, daar moet je echt wat aan doen Vingers aflikken

En weer leuk om mijn persoonlijke 2 favorieten van je te zien, "Laartje" en "Donja en Nicolien"

Succes met je site!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 18:49

Butterfly14 schreef:
-'happened to pushed --> happend (?) to push_

Het is wel happened Lachen