[tek] Lord of the Rings, 10 impressies van Ringcon

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

[tek] Lord of the Rings, 10 impressies van Ringcon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 14:32

Deel twee en deel drie *deel 1 waren de drie juwelen* podiummomenten en impressies van fans tijdens Ringcon 2002/2003/2004/2005

allemaal grafiet op a4. hier staan ze in een digitale omgeving, maar ze worden bevestigd op fluweelachtige zwarte stof met de tekst erop zoals in het voorbeeld

Afbeelding
Van Links naar rechts, onder naar boven: Billy Boyd zingend tijdens Ring*con 2005, Poetslap jarl maakt het raam Sandro en Jonathan schoon tijdens de Cinderella Story tijdens Ringcon 2005, Craig trekt lederhosen aan tijdens de veiling fur die kinda tijdens Ringcon 2005, John Rhys Davies tijdens Ring*con 2003 en de zwemscene van Lori dungey en Thomas Robbins tijdens Ringcon 2005

Afbeelding

Van Links naar rechts, onder naar boven: Levensgrote Sauron met Nazgul en een fan tijdens Ring*con 2004/ Tekening van J.J.R. Tolkien/Prachtige kostuums van de Argonath tijdens Ring*con 2005/ Ringstars optreden tijdens Ring*con 2004 / Strawberry victims on stage.

N_fotografie

Re: [tek] Lord of the Rings, 10 impressies van Ringcon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 15:04

wouw enorm gaaf zeg! Van de een ben ik wat meer weg dan van de ander. Zoals de oudere man, met de pijp in zijn mond, vind ik enorm goed gelukt. Echt waar, heel erg mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 15:54

Heb je weer super gedaan SS!! OK dan!
Ook ik vind die man met die pijp erg mooi geworden, al spreekt die man met de gitaar me ook erg aan. Mijn complimenten Ja

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 20:01

jah, zo voel ik het ook. sinds september heb ik het gevoel dat er op groter formaat gewerkt moet worden. heb daarom ook het gevoel dat tekeningen met 1-3 onderwerpen op a4 beter zijn dan meer onderwerpen....... k heb inmiddels ook weer eea aangepast *froh* .. *nerved*

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 20:03

Tolkien vind ik heeeeeeeeeeel erg gaaf!
De rest is ook mooi, al spreken ze me niet allemaal even aan. Lachen

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 20:37

ben er een beetje stil van...
wat een verzameling zo...
heel knap Silverstorm! heel knap!

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:14

Vind ze erg goed gedaan! OK dan!

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:33

Je gaat hard vooruit met het portretteren van mensen! Enig kritiekpuntje dat ik even wil noemen is dat een heel aantal nogal gehaast overkomen op mij. Je moet een keuze maken tussen een opzettelijk schetserig portret of een opzettelijk netjes-realistisch portret. Het portret van Tolkien springt daarbij boven de rest uit qua afwerking en egaliteit. Wellicht heeft dat ook met het gekozen formaat te maken: A4 is gauw krap.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 21:05

Chips... hele topic gemist... Bloos En dat zou zonde zijn geweest!

Knap hoor! Ik vind zwart/wit tekeningen altijd een bepaalde uitstraling hebben maar die van jou stralen altijd iets vredigs uit (hopenlijk zie je dat niet als een belediging Tong uitsteken )

Die van die man met die pijp (is dat Tolkien Bloos ), die springt er voor mij tussen uit kwa techniek, man die heb je echt mooi gemaakt.
(wat hebben oude mannetjes toch altijd grote oren, zouden die hun hele leven door blijven groeien? Nagelbijten / Gniffelen )