[foto] Wild Life.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Krissis

[foto] Wild Life.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-06 23:44

Hmmm, dagje dierenpark amesfoort, altijd leuk. Helaas ben je daar niet alleen. Hou er daarom rekening mee dat je niet altijd op je juiste plekken kunt staan voor juist DIE ene foto zonder dat stukje rots e.d erop te krijgen. Ander nadeel: Het glas. Foto's maken door het glas is toch niet mijn sterkste kant. Het zonnetje wilde ook nauwelijks tegen. Daarnaast had ik het idee dat ik of m'n camera continu op de verkeerde instelling had of stiekum meer van het ding en mezelf vraag dan wat erin zit. Zoals gewoonlijk een gros foto's geschoten, en slechts enkele zijn toonbaar. Toch nieuwsgierig geworden? Tadaaaa:

1
Afbeelding
^Wat ziet mijn oog? (dat oog van de vogel zag vooral vogelzaad) maar mijn oog ziet een onscherp pootje.

2
Afbeelding
^Door het glas.
3
Afbeelding
^Door het glas. Let vooral op de ''achtergrondzangeres''
4
Afbeelding
^Ze kunnen zo heerlijk malen met die kaken.

5
Afbeelding
^Wallpaper

6
Afbeelding
^Door het glas. Zowaar een waterig zonnetje.

7
Afbeelding
^Door het glas. Dit bedoel ik met andere mensen in de dierentuin. Zo gaaf zijn geweest als die er niet hadden gestaan, dus je ook niet de weerspiegeling in het water zag, maar helaas, je bent daar nu eenmaal niet alleen. (en wie de horzin heeft uitgevonden... dat ding blijft bij mij nooit recht staan, hoe recht ik m'n camera ook hou. Sigaar )

8
Afbeelding
^Niks kunstig aan, maar bijzonder ironisch, waardoor erg mooi! Verdrietig

Dit keer te lui geweest voor copyrights, maar toch... Pronk lekker met je eigen veren, dat voelt altijd beter dan diefstal.

Zilie

Re: [foto] Wild Life.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 23:55

1. JAmmer dat zijn staart afgehakt is Lachen
2.Had misschien ofwel zijn hoofd meer genomen of zijn hele lichaam
3.jammer dat ie niet kijkt :d
4. vind ik niet zo speciaal
5.Vind ik Top! Super.
6.je zou niet zeggen dat het achter glas zit :d. allleen het blaadje stoort me wat
7.Vind op de achtergrond de bene storen, en is wat veraf
8. vind ik niet zo speciaal.

succes nog Lachen.
3.

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-06 00:04

Dat is wat ik zeg in een dierentuin, je hebt de voor en de achtergrond niet voor te kiezen. Ik heb ook complete foto's van de beren en de vosjes, maar vond dit juist leuker. Aangezien je 10 foto's per topic mag plaatsen, speciaal voor jou een hele beer en een (bijna) kijkende vos Lachen
Afbeelding
^Maarja, hier is de achtergrond storend... Tis of het een of het ander Knipoog

Afbeelding

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 09:22

Vind foto 1 van je eerste post het mooiste, samen met de laatste uit je tweede post. Lachen
Leuke beelden, geeft een lekker beeld van de dierentuin.
OK dan!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 10:24

Ik ga morgen Haha! Ben benieuwd!

Ik vind foto 1, 4 en 7 én de tweede uit je laatste post erg leuk! Jammer van de vaak storende achtergronden, maar ik vind het knap dat je door glas heen nog zulke plaatjes kan schieten!
Jammer dat het zonnetje ontbreekt, mis ik toch wel een beetje. Misschien dat ik het contrast van de foto's nog iets op zou schroeven.
Maar al met al een aardig resultaat! OK dan!

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 23:49

Mooi zeg!! Het leek net of de dieren opgezet zijn, waarschijnlijk doordat ze zo scherp zijn (of beweging ofzo) Tong uitsteken Ik vind ze echt allemaal súper Haha!