[FOTO] natuur, paarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Freedom1

[FOTO] natuur, paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 11:59

Ik heb gisteren men kamera boven gehaald en foto's getrokken van wat ik tegenkwam.
ik heb helemaal geen professionele camera!!
maar zou het heel leuk vinden als jullie opbouwende commentaar hebben, daar leer ik uit!!
bedankt

1.
Afbeelding

foto bloem binnen en buiten
2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. de roos is wel minder scherp geworden met uploaden
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

laulau85

Re: [FOTO] natuur, paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 12:16

Heb er zelf ook niet heel veel verstand van maar zal proberen om tips en mijn mening weer te geven.

Foto 1: Leuke foto ik erger me alleen aan het rotte plekje in de appel rechts en bij is best druk.
Foto 2: Jammer dat hij er niet wat meer uitspringt en dat je linksboven een deel van een andere bloem ziet.
Foto 3: Ik vind deze foto echt heel mooi. Mooi scherp gesteld op de bloem in het midden!
Foto 4: Leuke foto en schattige paddestoeltjes. Alleen jammer dat sommige een beetje overbelicht zijn (probleem heb ik ook heel vaak)
Foto 5: Heel mooi. Alleen is het misschien mooier als je dat stukje van de roos erachter die erbovenuit steekt wegwerkt. Soort een klein beetje.
Foto 6: Super schattige foto. Echt een vertederende foto. Vind het ook wel leuk dat dat onkruid waar hij met zn neusje bij staat ook scherp is. Heeft iets aparts.
Foto 7: Lieve foto. Jammer dat de wang van moeder een beetje overbelicht is het nadeel van paarden met wit. En dat het veulentje in de schaduw ligt maarja je kan hem moeilijk even aan de andere kant van zijn moeder leggen. Vind wel dat je hem op een heel leuk moment genomen hebt. Knap dat hij niet bewogen is terwijl volgens mij het veulentje aan het opstaan is.

Ik hoop dat je er iets aan hebt! En ga zo door!

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 14:33

bedankt voor je commentaar, ik heb er veel aan! ik zie nu dingen op men foto dat ik voorheen niet gezien had!

als er nog commentaar hebben mag het gerust!

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 19:35

hmm niemand geen tips meer?

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 17:00

Graag gedaan hoor! Sommige dingen vallen je idd niet op wanneer je de foto's zelf gemaakt hebt!