Graag geen reacties als mooi (of lelijk
). Hier heb ik niets aan. Commentaar heb ik wel graag, mits het onderbouwd is.
De foto is een crop, dus mocht je hem liever anders zien, kan ik het proberen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

). Hier heb ik niets aan.

Sander_ schreef:Ik vind hem niet zo mooi, omdat de 2 onscherpe gebieden samen bijna groter zijn dan het onderwerp zelf [de bloem]. Je gaat dus automatisch naar die grote, oranje vlekken kijken, en dat lijkt me niet de bedoeling.
De bloem zelf vind ik verder wel mooi en leuk in beeld gebracht, maar die vlekken doen dus echt af aan de kwaliteit, vind ik. Er zit ook wel wat ruis over de foto heen.

Juultj schreef:Sander_ schreef:Ik vind hem niet zo mooi, omdat de 2 onscherpe gebieden samen bijna groter zijn dan het onderwerp zelf [de bloem]. Je gaat dus automatisch naar die grote, oranje vlekken kijken, en dat lijkt me niet de bedoeling.
De bloem zelf vind ik verder wel mooi en leuk in beeld gebracht, maar die vlekken doen dus echt af aan de kwaliteit, vind ik. Er zit ook wel wat ruis over de foto heen.
Had het niet anders kunnen verwoorden.
Ben het helemaal met Sander eens.
Sander_ schreef:Ik vind hem niet zo mooi, omdat de 2 onscherpe gebieden samen bijna groter zijn dan het onderwerp zelf [de bloem]. Je gaat dus automatisch naar die grote, oranje vlekken kijken, en dat lijkt me niet de bedoeling.

Wat ik wel vind storen is de kwaliteit van de foto (ruis). Jammer! Sander_ schreef:Ik vind hem niet zo mooi, omdat de 2 onscherpe gebieden samen bijna groter zijn dan het onderwerp zelf [de bloem]. Je gaat dus automatisch naar die grote, oranje vlekken kijken, en dat lijkt me niet de bedoeling.