Ik ben in de vakantie naar Dierenpark Amersfoort geweest en heb deze foto's van de giraffe gemaakt. Het was helaas een bewolkte dag. Maar ondanks het weer was het geweldig om de dieren op de gevoelige plaat vast te leggen.
-1-

-2-

-3-

-4-

-5-
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Lavandula schreef:Super mooie foto's, ik kan niet echt de vlek ontdekken die Miss beschrijft, dus mij stoort het niet
Nummer 5 is zeker mijn favoriet!! Prachtige foto!

.
. 
MissToseland schreef:het is daar zo 'fel'

amigootje schreef:Mooie foto's viev !!
@Gearl: IK ben dan wel eens benieuwd naar jou foto's, aangezien jij ook fotograveerd met een 'goede camara'
Ik proef een tikje jarloersie

Wuis schreef:Het is jaloezie en geen jaloersie. Maar dat terzijde. En bovendien denk ik dat Gearl helemaal niet jaloers is maar slechts een opmerking maakt, waar ik het overigens mee eens ben.
Met zo'n mooie camera kan iedereen wel mooie scherpe foto's maken, maar het ligt maar net aan de compositie, belichting, etc. etc. of een foto wel of niet 'goed' is.
Ook ik vind deze foto's en de composities behoorlijk saai.
En dit is opbouwende kritiek, ik zal het er maar vast bij zeggen, voordat iemand denkt dat ik jaloers ben, want zo gaat dat op bokt..
Fijn dat er iemand is die er ook zo over denkt

Cassidy schreef:Ik vind nummer 2 nou juist wel wat hebben. De rest minder.
Voor de rest denk ik dat je met dieren nou niet echt veel tijd hebt om aan composities te werken.
Gearl schreef:Cassidy schreef:Ik vind nummer 2 nou juist wel wat hebben. De rest minder.
Voor de rest denk ik dat je met dieren nou niet echt veel tijd hebt om aan composities te werken.
Het is voor mij persoonlijk nou juist de kunst om dat wel te kunnen.
Een goede fotograaf kan dat