[FOTO] Candlelight.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Wineds

[FOTO] Candlelight.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-06 18:38

Wezen spelen met sluitertijden, zwarte achtergrond en m'n statief Lachen

[1]
Afbeelding

.
.
.

[2]
Afbeelding

Hmm, uploadsite vern**kt de kwaliteit een beetje boel Scheve mond

Faux

Re: [FOTO] Candlelight.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 18:40

Hm. Netjes gedaan maar nogal uitgekauwd onderwerp.. Het doet me niks. Lachen Maar wederom; wel netjes gedaan.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 22:50

De eerste vind ik echt heel mooi! Kaarsfoto's blijven mij boeien. Lachen

cloaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 22:52

mooi Haha!

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 22:57

Mooi hoor, maar het was mooier geweest als je meer van de kaars nog zag denk ik. Knipoog

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 11:19

Bedankt voor jullie reacties Lachen

Faux; misschien uitgekauwd, maar geen enkele foto is hetzelfde en oefenen op materiaal wat altijd voorhanden is gaat wel zo gemakkelijk Tong uitsteken
Yousra; ik probeer juist een mysterieus sfeertje neer te zetten door niet alles te laten zien.

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 11:26

Wineds schreef:
Bedankt voor jullie reacties Lachen

Faux; misschien uitgekauwd, maar geen enkele foto is hetzelfde en oefenen op materiaal wat altijd voorhanden is gaat wel zo gemakkelijk Tong uitsteken
Yousra; ik probeer juist een mysterieus sfeertje neer te zetten door niet alles te laten zien.

Natuurlijk ! Ik geef je ook geen ongelijk. Knipoog Ik oefen zelf ook wel eens met kaarsen hoor. Tong uitsteken Maar ik plaats het alleen niet omdat het puur oefenwerk is en ik het onderwerp niet interessant genoeg vind. Lachen

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 11:33

Op oefenwerk vind ik het juist wél belangrijk om feedback te krijgen. Ik fotografeer nog niet lang en ik wil door middel van het werk te plaatsen graag weten of ik goed bezig ben (of niet). Dan is het maar iets minder interessant, ik ben nog te onzeker om, zonder te weten of simpelere dingen bij mij goed gaan, me aan extreme en nieuwe dingen te wagen Lachen

*gaat voor de volgende keer dan toch nadenken voor een verassend onderwerp..

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 15:42

Wineds schreef:
Op oefenwerk vind ik het juist wél belangrijk om feedback te krijgen. Ik fotografeer nog niet lang en ik wil door middel van het werk te plaatsen graag weten of ik goed bezig ben (of niet). Dan is het maar iets minder interessant, ik ben nog te onzeker om, zonder te weten of simpelere dingen bij mij goed gaan, me aan extreme en nieuwe dingen te wagen Lachen

*gaat voor de volgende keer dan toch nadenken voor een verassend onderwerp..

Ik zit dan juist zelf weer heel anders in elkaar, door me aan álles wat in me opkomt te wagen, ookal weet ik niet of ik het kan. Ik ben iemand van experimenteren en doen waar ik zin in heb. Lachen Ik plaats pas iets als ik er zelf óf helemaal tevreden over ben, óf zelf niet meer verder kom en dus tips vraag. Lachen

En hé, voor mij hoef je je niet aan een verassend onderwerp te gaan wagen hoor ! Vooral plaatsen wat je zelf wilt plaatsen, maar dit was gewoon mijn commentaar. Haha!