Vraag over Sony Cybershot DSC-W5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Sooff

Vraag over Sony Cybershot DSC-W5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 14:25

Ik heb een Sony Cybershot-camera, een DSC-W5.
Nu wilde ik graag wat foto's nemen van mn hond, alleen t probleem is dat telkens als mn hond netjes zit en ik dat foto-nemen-knopje indruk, de foto's pas na een seconde (bij wijze van spreken) genomen wordt & mn hond dus niet meer netjes zit. Hij neemt dus niet gelijk de foto, maar je moet eerst even wachten. De foto's worden hier niet bepaald scherper van.. Met stilstaande dingen heb ik hier geen last van. Ook flitst 'ie steeds automatisch. Ik vind t nogal irritant & ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet, aangezien ik dat boekje nergens kan vinden. Weet iemand hier hoe ik dat automatische flitsgedoe kan afzetten & hoe ik kan instellen dat 'ie sneller de foto neemt? Clown

Mireille

Re: Vraag over Sony Cybershot DSC-W5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 14:54

Instellen dat hij sneller de foto neemt gaat niet. Dat is de shutterspeed van de camera. Die zit er nou eenmaal zo in, doe je niets aan.

Tenzij je de sluitertijd bedoeld. Dat is de tijd die zitten tussen het sluiten en weer openen van de lens waardoor je foto onscherpte krijgt van beweging.

Flitser moet je inderdaad uit kunnen zetten, maar ik ken die camera niet, dus geen idee waar dat knopje zit. Lachen

Even op internet zoeken, sony zal vast wel een handleiding online hebben staan.

Sjonniej

Re: Vraag over Sony Cybershot DSC-W5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 17:46

Of even het boekje na bestellen op internet, dat is volgens mij bij bijna elke online (foto)winkel wel mogelijk.