Zo'n ster ben ik nou ook weer niet in fotograferen, maar ik vind het wel echt hartstikke leuk om te doen. Ik heb sinds twee jaar een canon powershot S1IS en ben nu aan het sparen voor een digitale spiegelreflex.
Ik zou graag serieus commentaar willen hebben en niet alleen berichtjes met o wat mooi of o wat lelijk.
Oja, ze heeft al jaren een bobbeltje bij haar rechteroog, dit kan niet weg. Haar linkeroogje heeft ze ook een beetje last van, daar zat nu net een korstje dus dat heb ik expres niet weggemaakt omdat het dan weer ging bloeden. Ik kan die plekjes wel wegwerken maar dan vind ik de foto niet mooi meer, dan is het niet meer mijn kat. Vandaar dat ik het gewoon zo gelaten heb.
1.

2. Overbelicht

3. Scheef, plant op de voorgrond

4.

5.

6.

7.

8. En als laatste een portret, ogen helaas wat donker

Het is niet de bedoeling dat deze foto's door iemand anders voor welk doel dan ook gebruikt worden zonder toestemming van mij.
16 is er zeker niet af te lezen vind ik 

Alleen jammer van dat vieze spul bij d'r oogje, misschien kan je dat wegkrijgen met Photoshop?
En op foto 7 lijkt het net alsof ze geen oog heeft. Ook vind ik het sowieso jammer dat je haar ogen en de gelaatsuitdrukking niet kunt zien. Als je dan toch één van deze foto's wilt uitvergroten zou ik voor foto 7 gaan