[FOTO] - Noeska

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] - Noeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 17:42

Een tijdje geleden heb ik een hele serie foto's van Noeska gemaakt. Ze is inmiddels alweer 16 jaar bij ons en ik wilde graag 3 foto's van eenzelfde 'serie' naast elkaar hangenin mijn slaapkamer. Lachen

Zo'n ster ben ik nou ook weer niet in fotograferen, maar ik vind het wel echt hartstikke leuk om te doen. Ik heb sinds twee jaar een canon powershot S1IS en ben nu aan het sparen voor een digitale spiegelreflex.
Ik zou graag serieus commentaar willen hebben en niet alleen berichtjes met o wat mooi of o wat lelijk.

Oja, ze heeft al jaren een bobbeltje bij haar rechteroog, dit kan niet weg. Haar linkeroogje heeft ze ook een beetje last van, daar zat nu net een korstje dus dat heb ik expres niet weggemaakt omdat het dan weer ging bloeden. Ik kan die plekjes wel wegwerken maar dan vind ik de foto niet mooi meer, dan is het niet meer mijn kat. Vandaar dat ik het gewoon zo gelaten heb.

1.
Afbeelding

2. Overbelicht
Afbeelding

3. Scheef, plant op de voorgrond
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. En als laatste een portret, ogen helaas wat donker
Afbeelding

Het is niet de bedoeling dat deze foto's door iemand anders voor welk doel dan ook gebruikt worden zonder toestemming van mij.

Muzefee

Re: [FOTO] - Noeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 17:47

Ze zijn wat blauw.
Scherpte zit goed, maar sommige composities niet helemaal correct. Vind nr. 1 het best uit deze serie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 17:50

Ja ik vond ze zelf ook al wat blauw. Scheve mond

Nr. 1 vind ik zelf ook een van de leuksten, die heb ik ook als achtergrond op m'n computer. Ja

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:04

Wat is ze ook lievv en mooi he... Lovers 16 is er zeker niet af te lezen vind ik

Nr 1 vind ik erg mooi. Overigens een schitterende achtergrnod!! Heerlijk al die kleurtjes nog in de tuin! Alleen zou misschien iets van de onderkant weggesneden kunnen worden. Naar mijn idee nog net wat teveel tegels...
Nr 2 is ook mooi! Ik heb zelf altijd meer voorkeur op echt in het midden, dus wat meer naar rechts, of daar een stukje van af halen, al heeft zo niet helemaal gecentererd ook wel weer wat!
Nr 3 Naar mijn gevoel net wat teveel tegels en zou ik de horizon eventueel wat rechter trekken.
4 is niiiice! Heerlijke blik ook Lovers Misschien iets aan de donkere kant, maar dat vind ik niet storend
Nr 5 vind ik leuker dan 4, omdat ik van voetjes hou *LOL*
6 en 7 mooi! Geen storende dingen verder, mooie achtergrond, en beeldvullende foto.

En 8 is zeker een vergroting waard Lachen Misschien wat te donkere ogen, maar vind ik niet echt storend en verder een prachtige foto Ja

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:18

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:55

Mooie foto's. Haha! Alleen jammer van dat vieze spul bij d'r oogje, misschien kan je dat wegkrijgen met Photoshop?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:00

Sooff schreef:
Mooie foto's. Haha! Alleen jammer van dat vieze spul bij d'r oogje, misschien kan je dat wegkrijgen met Photoshop?

Zie mijn eerste bericht voor uitleg. Knipoog

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:05

Maar het zou wel mogelijk zijn om het weg te shoppen. Ik vind het totaal niet storent. Noeska is echt al flink op leeftijd. Ik wist helemaal niet dat katten/poesen zo oud kunnen worden.
Vind het verder hele sfeervolle plaatjes.

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 17:45

Foto 1: Ja, erg goed gelukt Ja
Foto 2: Commentaar geef je zelf al. Ze kijkt ook zo lekker boos Haha!
Foto 3: Commentaar geef je zelf al.
Foto 4 en 5 zijn dezelfde foto zo te zien? Ik zou zelf graag de kat van dichtbij zien, maar met wat meer ondergrond eronder. Dus eigenlijk een combi van 4 en 5 Knipoog
Foto 6 en 7 zou ik persoonlijk niet doen. Op foto 6 ben ik de vorm van haar lijf een beetje kwijt Clown En op foto 7 lijkt het net alsof ze geen oog heeft. Ook vind ik het sowieso jammer dat je haar ogen en de gelaatsuitdrukking niet kunt zien. Als je dan toch één van deze foto's wilt uitvergroten zou ik voor foto 7 gaan Ja
Foto 8: Top OK dan!

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 09:10

Noeskaaaa Lovers

Echt typisch Noeska Haha!

Ik zou 1 & de laatste & dan 4 of 5 Haha!

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:16

Wuis schreef:
Sooff schreef:

Zie mijn eerste bericht voor uitleg. Knipoog

Oh ok, niet gezien. Haha! Ik keek eigenlijk alleen maar naar je foto's. Knipoog

Globetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:58

Jammer dat de foto's met flits zijn en der ogen daardoor wat klein zijn en een lichtje in zit.

(offtopic @sooff ik ben jaloers!)