[Foto] Modelpaarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[Foto] Modelpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 14:23

Niet veel mensen zullen het weten maar in de modelpaardenwereld worden niet alleen live shows gehouden maar ook fotoshows (Vandaar ook de termen LSQ en PSQ, je paard is bijvoorbeels alleen PSQ, photo show quality, of ook LSQ, live show quality). Lachen

Ik kreeg vandaag mijn nieuwe halster over de post en heb er direct even twee paarden mee opgetuigd. Tong uitsteken

Ik geef de paarden geen namen, de modellen die ik hier gebruikt heb zijn OF's, oftewel komen direct uit de fabriek (maar wel met de hand bespoten) en hebben een standaard naam. Dus dat is de naam die er bij staat. Knipoog

Ik heb er ook nog een paar oudere foto's bij gezet, volgens mij had ik die hier nog nooit geplaatst.

Afbeelding

Afbeelding

Templado
Afbeelding

Metallica
Afbeelding

Sheza Lil Pistol
Afbeelding

Parrs Dream Doll
Afbeelding

Marchador

Re: [Foto] Modelpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 14:25

Goh wat apart zeg. Ik vind ze heel mooi, ga als ik thuis ben verder kijken (dus meteen een terugvind post) Haha!
(Op mijn werk zie ik ze niet zo goed)

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 14:26

Erg nette foto's Wuis en mijn complimenten voor het perspectief van waaruit je ze hebt genomen. Je hebt ze gefotografeerd als of het ECHTE paarden zijn! OK dan!
Hierdoor komen ze meteen een beetje tot leven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 14:27

Fairie schreef:
Erg nette foto's Wuis en mijn complimenten voor het perspectief van waaruit je ze hebt genomen. Je hebt ze gefotografeerd als of het ECHTE paarden zijn! OK dan!
Hierdoor komen ze meteen een beetje tot leven.

Tja bij gebrek aan echte moet je toch wat he *LOL*

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 15:35

ik vind de laatste twee de minsten, en Templado is een beetje grauw, maar de rest heel leuk! ik ben het inderdaad met Fairie eens Ja Lachen
Vooral Little Anthony en Methalica zijn mooi! Bij LA lijkt het net alsof hij groter is door het stukje lucht erachter, en vooral bij M zijn de kleuren en glans heel mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 15:58

Butterfly14 schreef:
ik vind de laatste twee de minsten, en Templado is een beetje grauw, maar de rest heel leuk! ik ben het inderdaad met Fairie eens Ja Lachen
Vooral Little Anthony en Methalica zijn mooi! Bij LA lijkt het net alsof hij groter is door het stukje lucht erachter, en vooral bij M zijn de kleuren en glans heel mooi!

Templado heeft een beetje een parelmoer glans, zie deze foto, en omdat ik hem meer realistisch vast wilde leggen heb ik de kleuren wat veranderd.

Metallica heeft inderdaad een prachtige kleur, maar is een glossy dus erg moeilijk te fotograferen, ik ben dus ook erg blij met die goed gelukte foto! Haha! Hij heeft een mataalachtig kleurtje vandaar ook zijn naam. Meer voorbeelden van hem vind je hier, en hier nog een foto van mijn eigen model.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 16:03

Wat een speciale hobby... Ik wist niet dat mensen zich hier zo mee bezig houden en dat daar ook echt wedstrijden in zijn...
Erg speciaal en ook mooi!

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 16:31

Ik zie het weleens vaker en vind het echt heel mooi,
Maar, hoe maak je zoiets?

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 16:33

Echt heel erg leuk/mooi gedaan. Ja
Super, ze lijken wel echt!
Voordeel: Staan lekker stil dus geen bewegingsonscherpte. Haha!
Super!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 19:25

Ben het met Juultj eens. Erg gave foto's.
Mooi perspectief lekkere compositie.
Ze lijken inderdaad nèt echt. OK dan!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 20:18

Zo hier zie ik ze beter.
Wat gaaf, je zet ze inderdaad zo mooi neer da ze gaan 'leven'!