[FOTO] Foto's gemaakt van hengsten in een Landgestüt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

[FOTO] Foto's gemaakt van hengsten in een Landgestüt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-06 14:41

Hoi allemaal

Zou graag commentaar en tips willen hebben over de volgende foto's. heb ze gemaakt in een Duits Landgestüt. En nog een paar van de hond van mijn ouders

Bedankt alvast voor de reacties

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

JANNEKEx

Re: [FOTO] Foto's gemaakt van hengsten in een Landgestüt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 14:44

wow echt mooie foto`s. Tips : blijf zo door gaan Haha! Tong uitsteken

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 14:47

Ik vind ze erg mooi!! Veel succes met fotograferen!
Na veel oefenen lijken mijn foto's in vergelijking met jouw foto's nergens na!! Bloos

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 21:12

Ik ben zelf ook geen topfotograaf, vind het vooral heerlijk om kritiek (opbouwend, meestal Knipoog ) te geven op anderen haha. Misschien dat het dus niet allemaal klopt wat ik zeg, maar ik zeg gewoon wat ik er persoonlijk van vind, of het fototechnisch ook klopt moet je maar niet van uitgaan.

Als eerste lijkt het alsof over een groot deel van de foto's wat ruis zit, kan ook door het uploaden komen, maar bij foto 2, 5 en 9 kun je het redelijk goed zien..

Foto 1: Spreekt me eigenlijk niet zo aan, sorry Bloos Omdat ik het hoofd van het paard niet kan zien, scroll ik er gewoon snel overheen, er zit niet iets op de foto waardoor je aandacht ernaar toe getrokken word. Geen aansprekend hoofdje, mooie actie van de benen, spieren, zelfs het hoofd van de ruiter niet. Sorry, maar de foto spreekt me gewoon niet zo aan..
2. Wel een orginele foto, maar net als wat ik over de 1e foto zei, mist het echte bijzondere voor mij in de foto, een ander detail had ik misschien wel mooi gevonden, maar dit spreekt me, net als op de 1e, niet aan.

Foto 3 vind ik een leuke foto, 3 mooie koetsjes zo in de verte. Wat ik op zulke foto's meestal wel mooi vind, is en stukje voor het eerste paard nog, zodat je kunt zien waar ze heen gaan, als je begrijpt wat ik bedoel Lachen
Foto 4 vind ik ook een leuke foto qua compositie zeg maar, alleen het ziet er niet echt vriendelijk uit, dat bit zo half door de mond getrokken Bloos Had ook graag nog de rest van de cap van het meisje gezien, maar vind het wel een leuke foto Haha!

foto 7 vind ik héél leuk gedaan, met zo'n zwarte achtergrond! 1 van de mooiste foto's die hier staan vind ik!

En de rest van het commentaar laat ik aan andere mensen over.
Over het algemeen vind ik het hele leuke foto's hoor! Haha!