Ik heb gekozen voor Roodkapje, en het was echt een hele leuke opdracht
.Vond het wel leuk om het jullie even te laten lezen misschien.
De opmaak is hier uiteraard niet zo netjes als in mijn mooie Word documentje haha.
Modjes, dit staat wellicht verkeerd maar ik heb werkelijk geen idee waar ik het anders moet plaatsen haha.
Komtie!
´Boswandelingetje loopt uit in gezinsdrama.´
Het Grote Woud- Gistermiddag heeft er in het Grote Woud een lugubere gebeurtenis plaatsgevonden. Roodkapje (8) was op weg naar haar zieke grootmoeder, met enige presentjes. Toen zij daar aankwam werd zij op gruwelijke wijze verslonden. Ze kwam er echter zonder enige kleerscheuren vanaf, in tegenstelling tot de dader die ter plekke overleed.
Hoofdverdachte, Grote Boze W., had zich voorgedaan als de grootmoeder van Roodkapje. W. had dit plan zeer goed uitgedacht en voorbereidt tot in de puntjes. Hij had het slachtoffer gevolgd tot in het bos en nam toen een sluiproute, om eerder bij het huis van grootmoeder te zijn. Daar deed hij zich voor als Roodkapje en verslond hij het arme grootje. Vervolgens trok hij haar kleding aan en kroop in haar bed. Toen Roodkapje ter plaatse kwam deed hij zich voor als haar oma. ‘Kom binnen mijn kind!’ riep de Grote Boze W. sluw. Nietsvermoedend ging Roodkapje aan haar ‘grootmoeders’ bed zitten. Ze merkte op dat haar grootje wel een behoorlijke metamorfose had ondergaan. Toen W. dit merkte greep hij zijn kans en werkte hij haar zonder enige moeite naar binnen.
Intussen liep J. Ager rond in het bos, en merkte hij een aantal verdachte geluiden op. Grote Boze W. lag schaamteloos te snurken. De jager sneed zijn buik onmiddellijk open en vond daar Roodkapje en haar grootmoeder. Ze gooiden vlug wat stenen in de buik van Grote Boze W. De W. stond op en door het zware gewicht van de stenen zakte hij direct weer in elkaar en overleed ter plekke. De slachtoffers zijn geëvacueerd met een traumahelikopter.