ja zeg het maar,barst maar los...
groetjes madrieka
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

x_baumgold_x schreef:ik vind hem nie zo super mooi, sorry dat ik het zeg!!
geluksvogel schreef:ik vind hem dus heel erg mooi juist. zou ik hem mogen opslaan? vind het echt iets hebben dat me aantrekt
tis gewoon een bloem uit mijn eigen tuintje dus...
ik vond hem idd zelf ook net weer even anders...als je er lang naar kijkt krijg je wel hoofdpijn...haha
Borisjuuh schreef:Ik vind hem onwijs apart! Niks mis mee.. Echt een uitwerking.. Het lijkt me een soort betekenis hebben.. Welke weet ik niet

Ier_ schreef:Ik zou toch zweren dat dit gewoon een functie in PSP is waardoor je je foto direct in deze trant kunt krijgen.
Overigens spreekt ie mij ook niet aan, teveel kleuren, bloem zou eruit moeten springen en dat doet ie helaas niet.

Ik had alleen liever de achtergrond wat minder gedetaillerd gezien, ook wel kleuren, maar iets anders en wat minder details dus, zodat de bloem er nog wat meer uitspringt!
Ier_ schreef:Ik zou toch zweren dat dit gewoon een functie in PSP is waardoor je je foto direct in deze trant kunt krijgen.

Natasja91 schreef:Ier_ schreef:Ik zou toch zweren dat dit gewoon een functie in PSP is waardoor je je foto direct in deze trant kunt krijgen.
Dat dacht ik ook?
Wat heb je er verder nog aan veranderd?
Beschrijf het eens (stap voor stap)?
Ben wel benieuwd.
Vind het ook niks eigenlijk, totaal niet mijn ding.