[Foto] foto's van de paarden van Angela77 en Marliesvr

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Kkkaren

[Foto] foto's van de paarden van Angela77 en Marliesvr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 13:05

Aukje van Angela77:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Terrific (Metall x Lector) van Marliesvr:

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

Marlies met Jouke van de Kleefsebaan:
9.
Afbeelding

En veulen Tetske van de Oude Kleefsebaan (4 maanden):
10.
Afbeelding

Faelivrin

Re: [Foto] foto's van de paarden van Angela77 en Marliesvr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 14:20

1. Erg mooi, wat mij betreft [samen met 8.] de mooiste uit deze serie. Paard staat netjes, compositie is netjes, keurige foto!
2. Paard lijkt wat uit verhouding, komt omdat je de foto vanuit een aparte compositie hebt gemaakt, vind ik erg jammer, paard lijkt nu meer op een standbeeld. Lachen
3. Mooi sfeerbeeld, alleen lijkt niet helemaal scherp.
4. Mooie macro, heerlijk scherp, jammer dat je jou in het oog ziet. Even wegwerken in photoshop? Lachen
5. Niet zo weg van, paard kijkt eng en er lijkt een waas over de foto's te liggen, ook is hij niet helemaal scherp?
6. Mooie foto, alleen niet helemaal het goede moment qua beenstand. Toch wel lekker veel actie en beweging, en mooi scherp.
7. Mooie foto, aparte compositie. Leuk!
8. Heerlijke actie foto. 1 van mijn favorieten uit deze serie, mooie compostie, mooie stook ruimte over gelaten naar waar de amazone+paard heen gaan, netjes!
9. Ook leuk, jammer dat het paard de mond open heeft, lijkt zo een onvriendelijk beeld.
10. Mooi veulen, leuk moment, alleen niet helemaal scherp door de beweging. Lachen

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 14:30

1. Dit vind ik een perfecte stand foto. Goede hoogte, mooie rustige achtergrond en scherp.
2. Bij deze positie kon je beter je camera omdraaien. Het paard lijkt er net op geplakt.
3. Mooie foto, goed sfeertje en mooie kleuren. Zou ook wel mooi zijn als je de kleuren wat 'warmer' maakt.
4. Tsja, die weerspiegeling van jou in dat oog he...
5. Mooi, zit veel beweging in, maar het hoofd is scherp gebleven.
6. Erg jammer van het hekje, verder goed scherp!
7. Wel leuke compostitie zo (niet zo standaard), maar ik vind het mooier als de camera op oog stand staat van het paard.
8. Toffe foto, geluk dat de oren van het paard naar voren staan! Schaduw van het paard is wel ietsje te donker naar mijn mening.
9. Mooi... ja. Ik had wel die palen en zo weg gewerkt.
10. Zó, dat veulen kijkt je wel erg dreigend aan Haha! Jammer dat ie net ietsje te bewogen is. En die hekjes.

> Met welke camera maak je deze foto's?

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:33

Erg mooie foto's, kan er verder niks over zeggen! In het oog zie je de camera nog... geeft grappig effect Lachen

Erg mooi nogmaals!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:42

Faelivrin schreef:
1. Erg mooi, wat mij betreft [samen met 8.] de mooiste uit deze serie. Paard staat netjes, compositie is netjes, keurige foto!
2. Paard lijkt wat uit verhouding, komt omdat je de foto vanuit een aparte compositie hebt gemaakt, vind ik erg jammer, paard lijkt nu meer op een standbeeld. Lachen
3. Mooi sfeerbeeld, alleen lijkt niet helemaal scherp.
4. Mooie macro, heerlijk scherp, jammer dat je jou in het oog ziet. Even wegwerken in photoshop? Lachen
5. Niet zo weg van, paard kijkt eng en er lijkt een waas over de foto's te liggen, ook is hij niet helemaal scherp?
6. Mooie foto, alleen niet helemaal het goede moment qua beenstand. Toch wel lekker veel actie en beweging, en mooi scherp.
7. Mooie foto, aparte compositie. Leuk!
8. Heerlijke actie foto. 1 van mijn favorieten uit deze serie, mooie compostie, mooie stook ruimte over gelaten naar waar de amazone+paard heen gaan, netjes!
9. Ook leuk, jammer dat het paard de mond open heeft, lijkt zo een onvriendelijk beeld.
10. Mooi veulen, leuk moment, alleen niet helemaal scherp door de beweging. Lachen

Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ja
Quote even anders is het zoveel typwerk om zowat het zelfde neer te zetten. Clown

havermout

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:50

Leuk! Die van Aukje zijn ook goed gelukt!! Jouke moet trouwens Sjoukje zijn. Jouke is die 3-jarige dochter van Sjoukje maar die heb je niet op de foto gezet. Tsja, friese namen hé, lijken allemaal op elkaar!

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 17:20

Leuke foto's en leuke paarden Lachen verder is commentaar eigelijk al gegeven!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 13:28

Ik vind het heel zonde dat je 'm zo van onderaf neemt, dat haalt het hele paard uit de verhouding!