Moderatoropmerking:
SVP in het vervolg inhoudelijk reageren. Heb je geen commentaar, dan plaats je niks. Klaar.
Gaan we een voorbeeld geven, van hoe het ook kan 
Mooie foto's, ze spreken me zeker aan, paar punten wat minder.
1. Mooi plaatje op zich, maar waar wil je de aandacht naar uit laten gaan? Mijn aandacht wordt getrokken naar het midden van de foto, waar enkel wat zand te zien is. De takjes / blaadjes rechtsonder in beeld zijn mooi in beeld gebracht. Maar had bijv. daar meer op ingezoomd, dus een betere compositie. Ook mis ik een horizon, waardoor ik het gevoel heb van scheve foto.
2. Leuk gedaan! Mooi scherp, vanaf een ander zichtspunt
3. Mooie foto, krijg hier glimlach van op gezicht, geeft leuke vrolijke vakantiesfeer door onbezorgd hoofdpersoon. Mooie lucht!
4. Hmm...
5. Mooi met de zon weerspiegeld tussen beide mensen, erg leuke compositie zo, zeker met nog een flard van de onderkant van de zon bovenaan de foto. Een van de meer geslaagde foto's 
6. Geen goede belichting, compositie is erg leuk gedaan, maar de meisjes zijn te donker, en de zon is te fel.
7. t/m 9 : Best aardig gedaan, geen specifiek commentaar.
10. Die vind ik ook erg leuk, hier is het meisje ook wel wat donker, maar het stoort niet. Mooie foto.
11. Heb ik niks mee, ik mis wat spanning in je compositie, mij vertelt de foto niks.