[Tekening]Duitse Staande Draadhaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

nujaro

[Tekening]Duitse Staande Draadhaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 12:36

ik heb hem nog niet af Knipoog
maar wil jullie vast het begin laten zien Bloos moet hem nog helemaal aanpassen, dat hij minder krasserig word Knipoog
tips en commentaar zijn altijd welkom Haha!

Afbeelding

Afbeelding

ben heel erg benieuwd Bloos

heb trouwens heel lang geledne voor het laatst getekend, en nog nooit een hond Bloos
Laatst bijgewerkt door nujaro op 19-09-06 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Pommier

Re: [Tekening]Duitse Staande Draaidhaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 12:38

hey jeltien,

Ik vind het begin er al goed uitzien. HIj is idd iets krasserig maar voor de ervaring die jij hebt met tekenen vind ik hem heel mooi. Oefening baart kunst.

Anne_Baukje

Re: [Tekening]Duitse Staande Draadhaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 13:42

Leuke tekening!!
Op watvoor papier teken je? En misschien verschillende potloden gebruiken, probeer eerst goed de verhoudingen te krijgen voor je in gaat kleuren. En met donker en licht werken,schaduw. Heel veel succes!
Ben benieuwd hoe hij is als hij af is Lachen

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 13:47

babe schreef:
Leuke tekening!!
Op watvoor papier teken je? En misschien verschillende potloden gebruiken, probeer eerst goed de verhoudingen te krijgen voor je in gaat kleuren. En met donker en licht werken,schaduw. Heel veel succes!
Ben benieuwd hoe hij is als hij af is Lachen

deze is op een doodgewoon papiertje gedaan Bloos
hoe bedoel je verschillende kleurpotloden? verschillende kleuren, of bedoe je verschillen soorten potloden als HB enz.?

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 14:20

Ok, nou echt tekenpapier is beter Tong uitsteken Lachen
Ja, verschillende hardheden zoals, 4H ,HB, B, 2B, 4B ,9B zoiets er zijn nog veel meer. Lachen

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 15:57

Ooh, leuke honden zijn dat! =)
Inderdaad, bepaal de verhoudingen voordat je aan het uitwerken gaat beginnen. Ik vind het overigens een beetje onzin dat je echt tekenpapier en echte tekenpotloden zou moeten aanschaffen! Ik heb dat zelf pas gedaan toen ik regelmatig in opdracht ging werken en ik dus beperkt werd in mijn kunnen door het materiaal. Blijf dus gewoon lekker oefenen, ik vind dat je al goed op weg bent. Ik vind dat je een vrij moeilijke foto hebt gekozen. Belangrijk is dat je je potloodstreken rustig neerzet, dan wordt het vanzelf minder krasserig. Veel succes en plezier!

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 19:54

Mijn vader had vroeger trouwens ook zo'n een maar dan kortharig. On-topic: Je bent lekker begonnen. Ik weet niet wat al af is en wat nog gedaan wordt, maar probeer wel goed naar de tekening te kijken, het deel achter z'n neus lijkt iets kleiner dan op de foto en inderdaad iets minder krassen proberen en meer vloeiende lijnen, wel heel moeilijk hoor met deze foto Knipoog.