Goed, digitaal schilderij dus. Het is voor een groot fan van Aragorn uit Lord of the Rings.
Ik ben begonnen aan de wolkenpartij, maar die is zoals je ziet nog lang niet af. Waarom ben ik begonnen met de wolken? Omdat dat het makkelijkste deel is natuurlijk!
Tips zijn zeer welkom, aanmoedigende woorden ook, want mevrouw zit al bijna een jaar te wachten (ai, dat doet zeer, en ze is HELAAS niet eens de enige die al zo lang wacht). Ik vind zelf dat ik nog bitter weinig ervaring heb met het schilderen van mensen en vooral bij de achtergrond (het leger) vraag ik me af hoe ik het ga oplossen en waar ik in godsnaam aan begonnen ben. Nogmaals, tips en commentaar zijn zeer welkom, maar brand me niet teveel af, dan zinkt de moed me misschien in de schoenen (en die heb ik niet aan!).

*houdt stok stevig vast*
Overigens geschilderd met tablet in photoshop.
Edit: nageschilderd van een officiële afbeelding die hoort bij het promotiemateriaal van LOTR. Dat daar even geen misverstand over bestaat. =)
Succes!

Ook een klein detail, klein in de zin dat ik een vette rekening heb gekregen (of liever mijn vriendje heeft die gekregen) omdat ik de laatste tijd veel meer bezoekers naar mijn website krijg (goh, hoe zou dat komen, ahem). Niet erg, maar heeft me er wel van bewust gemaakt geen gigantische dingen meer erop te zetten.

Fijn dat je wel op begrip kunt rekenen, dat scheelt alweer een stuk! Enne, blijf maar regelmatig updates plaatsen, elke dag 1 ofzo, ook een stok achter de deur

Ik ga zo pitten! Ben erg moe.
(En ik heb geen photoshop