Hier komt even een bunch commentaar van wat ik anders zou hebben gedaan... Maar ik ben dan ook een webdesigner en iedereen heeft z'n eigen stijl! Je kijkt maar wat je er mee doet 
Ik zou je beginpagina anders indelen.
Als je even een doorzichtige tabel maakt met drie kolommen en daar zet je de buttons in met daaronder de tekst, heb je een veel mooiere pagina waarop je niet hoeft te scrollen. En dan kun je die tekst onderaan (disclaimer oid) ook nog op de pagina krijgen.
Verder is die lijn die de scheiding tussen de header en de pagina maakt, beweegbaar, wat ik erg vreemd vind en de lijn zelf is niet erg mooi. Je kunt beter de lijn bij bijv. zomerse velden groen maken in de kleur van de 'zomerse velden' letters, dat ziet een stuk fleuriger uit. Maar persoonlijk zou ik die lijn helemaal verbergen of verdunnen tot een lijn van 1 pxl.
Je hebt ook bij alle drie je sites een hoop enters te veel in de header, want er zijn scrollbalkjes zichtbaar die niet nodig zijn. Het stoort niet zo erg maar het is niet nodig.
Ik raad je aan om op iedere "zijstraat" de typering hetzelfde te houden. Dus een indeling maken als deze:
- header
- tekst onder header in lettertype "a"
- "home" in lettertype "b"
- de rest allemaal in lettertype "c"
Zo behoud je een bepaald overzicht. Het is nóg beter om alleen a&b te gebruiken, want hoe meer verschillende lettertypes, hoe rommeliger het wordt. Ik ben niet zo weg van dat horrorlettertype!
Probeer ^ met alle dingen te doen by the way. Overal dezelfde indeling, ook met de scrollbalken want nu heb je in de header een andere dan in de body.
En bij het headerplaatje van je tekeningensite is wat mis gegaan, de tekst is wat misvormd.
Bij de portretten zou ik zetten; het materiaal - het papier - afmeting.
Maaaar dan hebben we het niet over dat de site voor de rest geweldig is enzo en dat je geweldig kunt tekenen en blablabla
Mijn complimenten!