[FOTO] Pasgeboren boerderij kittens.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Pasgeboren boerderij kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 19:31

Op de boerderij waar m'n verzorgpony staat zijn jonge katjes geboren. Wanneer weet ik niet, maar ze zijn nog erg jong.

Toen ik ze zag zitten kon ik niks anders doen dan ze oppakken en knuffelen. En uiteraard heb ik ook wat foto's gemaakt. Wat nog niet het gemakkelijkste klusje was.
Dan liep de een weer weg, dan de ander weer, dan viel er weer een van een strobaal af, etc.

Al met al zijn er toch nog wel een paar leuke kiekjes uitgekomen, en die wil ik even met jullie delen.
Op de foto's zien jullie voornamelijk de wit/grijze. Dit omdat ik daar echt verliefd op ben. Zo knuffelig, zo zacht, zo klein Lovers

Nou, genoeg. Hier komen de foto's. Ze zijn gemaakt met de Nikon D50, 18-55mm lens.

Afbeelding
    1]

Afbeelding
    2]

Afbeelding
    3]

Afbeelding
    4]

Afbeelding
    5]

Afbeelding
    6]

Afbeelding
    7]

Liever geen reacties als; "Aaah lief" "Aaah schattig" etc. Dat weten we wel Knipoog

Wel graag commentaar en tips over het fotograferen Ja Ik ben nog niet zo heel lang in het bezit van deze camera en er zitten onwijs veel mogelijkheden op, dus als iemand me tips en/of commentaar kan geven; graag!

Faelivrin

Re: [FOTO] Pasgeboren boerderij kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 19:39

2 & 3 zijn super. Ben echt fan van die foto's
Rustige achtergrond, technisch inorde. Lachen

Mooie DOF en scherpte diepte, ja die zijn helemaal inorde.
De rest is enkel iets te druk. Jammer! Lachen

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 20:09

Vind foto 2 en 3 ook het mooist *LOL*

Foto 1 vind ik niet scherp en op de rest stoort de achtergrond (jij?) een beetje. Van die laatste foto van het poesje in je hand ben ik ook niet zo'n fan, maar dat is meer persoonlijk denk ik.
Voor de rest wel super foto's hoor Lachen

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:09

Ik vind 2,3 en 7 het mooist. De rest van foto's ben ik het met het commentaar mee.