2.

Tips en commentaar welkom.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

klaasjuhhh schreef:Prachtige foto's, Femke!
Wat ik jammer vind is dat ze op de eerste foto het ene oog wazig heeft ,maar dat is natuurlijk ook wel weer logisch.
Top!
Dat vind ik ook best jammer. Maarja, was echt secondewerk,

Wel wat donker maar echt zo'n heerlijk vrolijk kindergezichtje!

sjemie schreef:Ik vind de foto's juist zo apart omdat het geen typische babyfoto's zijn.
Jammer dat de laatste 2 wat onderbelicht zijn, en bij #2 lijkt het alsof je iets teveel los ben gegaan met de sharpener, maar dat kan aan mij liggen.
Toch, mijn complimenten, heerlijke composities!

VeirL schreef:Weet je... Je eerste foto's die je in dit topic hebt geplaatst zijn mooi, zijn goed gemaakt en hebben een goede kwaliteit, máár hebben (naar mijn mening) niets met baby's te maken. Zoals de eerste; welke baby kijkt nou zo omhoog? Dan zou ik eerder een tiener gebruiken. Snap je wat ik bedoel?![]()
De tweede heeft dit ook een beetje, als ze niet iets in haar mond had gehad, dan was het gewoon een soort portretfoto die niets met baby's te maken heeft. Alsof de foto's te volwassen zijn voor haar.
Máár de derde is juist wél een echte babyfoto. Een heerlijk blij gezichtje, mooie ogen, leuk mondje! Die vind ik echt heerlijk!
Ze hebben inderdaad niks met baby's te maken.
Dankjewel!
Shalimar schreef:Wat een ogen heeft dat kind zeg!!!!! Wow!!! En heel mooi geschoten...ik vind het prachtige foto's!!