[tek] draak

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

[tek] draak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 20:38

Deze tekening is gemaakt voor school (Plastische Opvoeding) het was een vrije opdracht. Ik heb van half zeven tot half tien gewerkt (drie uur Bloos!) en dat ik het op het einde (borst) wat beu werd is helaas wel een klein beetje te zien Clown Ik heb een foto als voorbeeld genomen maar die ga ik er niet bijzetten met de reden dat ik hem puur heb gebruikt voor de verhoudingen en dat ik voor de rest (kwa schaduw enz) een aantal veranderingen heb aangebracht (heel wat) zodat hji werd gelijk ik hem wilde, het 'oog' ben ik helemaal niet tevreden over
en de rechter voor poot eigenlijk ook niet, die staat zo raar...

Afbeelding
overigens gewoon met podloden getekent (hard podlood voor de vorm, zacht voor de schaduw Clown)

Rianneke18

Re: [tek] draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:58

zooo hoe heb je die getekent joh?
echt mooi

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 00:06

rianneke18: heb een tekening als voorbeeld genomen, kadertje over leeg blad en over de foto (2x vergroot op het blad) en proberen in verhouding te tekenen. Maar toen kwam ik ineens helemaal niet meer uit (linkervleugel en hoofd waren nog goed gegaan maar de rest niet!) en toen dacht ik 'tja, dan moeten we de rest maar op gevoel voort tekenen Clown Vandaar dat ik de afbeelding die ik gebruikt heb er niet bij heb gezet, daar lijkt hij nl niet meer echt op door dat ik niet meer uit kwam en dus mijn plan een beetje heb moeten trekken Haha!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 11:49

Ziet er mooi uit, een geweldige draak Lovers
Heb je misschien nog een grotere foto? Om meer detail te kunnen zien?
Ik zie namelijk bij het oog alleen een zwart vlak en de achterpoot ziet er een beetje raar uit

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 12:11