Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Een hobby (sinds kort de mijne) en je kan er ook nog een centje mee verdienen (ik moet bijv. van mn ouders vakantie in china een film maken
)

Ooit gedacht aan schilderen en tekenen? Helemaal niet duur meer tegenwoordig met de kruitvat en blokker. Of misschien mozaieken. Je kunt ook binnenkort de nieuwe pipoos gids aanschaven
staan alle hobbymaterialen in en haast alle hobby's. Erg handig en ook leuk om door te kijken. 
Wuis schreef:Modelpaarden!
Zie profiel of het modelpaardenforum.
Er gaat alleen wel wat geld in zitten, zeker in het maken van customs. Minimaal zo'n 40 uur werk per creatie en daar bovenop nog een bodie en de materialen..

Iwan_Fjord schreef:Ooit gedacht aan schilderen en tekenen? Helemaal niet duur meer tegenwoordig met de kruitvat en blokker. Of misschien mozaieken. Je kunt ook binnenkort de nieuwe pipoos gids aanschaven
staan alle hobbymaterialen in en haast alle hobby's. Erg handig en ook leuk om door te kijken.
Heb dit gisteren gevonden: http://www.pixelhobby.com/docs/nl_home/1. Je kunt het vergelijken met ministeck alleen dus je eigen foto en alleen blokjes
Misschien vindt je het ook leuk
Ooit gedacht aan schilderen en tekenen? Helemaal niet duur meer tegenwoordig met de kruitvat en blokker.quote]
ineke_ schreef:Iwan_Fjord schreef:Ooit gedacht aan schilderen en tekenen? Helemaal niet duur meer tegenwoordig met de kruitvat en blokker.
Als je zeker wilt weten dat je *** kwaliteit hebt moet je dat doen ja
Sierraden maken wat TS zelf al noemt is een erg leuke verslavende hobby, echt een aanrader.
Stopmotion animatie is ook een erg leuke maar tijdrovende hobby. Google daar maar eens op.
de verf ben ik het met je eens dat is natuurlijk niet z'on super kwaliteit hoewel het me prima bevalt tot nu toe. Maar zijn de doeken nou zo slecht? Iwan_Fjord schreef:
Tja ligt eraan wat je kooptde verf ben ik het met je eens dat is natuurlijk niet z'on super kwaliteit hoewel het me prima bevalt tot nu toe. Maar zijn de doeken nou zo slecht?