[vid]Head over heels (smallville)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

[vid]Head over heels (smallville)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-06 13:30

Ja ben nog steeds bezig met de smallillebewerkingen. Pc is een beetje traag, hoop snel mijn eigen te hebben. Daardoor kon ik maar uit twee afl. knippen maar goed..
Ik blijf lana en clark een heerlijk duo te vinden om op muziek te zetten Clown

http://www.youtube.com/watch?v=MIJQoG0rdA4

Heel lang aan gezeten, om de timing in orde te krijgen. Over het algemeen vind ik het goed gelukt. Nu is dit mn 4e filmpje in totaal, dus ben nog steeds een beginner Lachen

Sirius_

Re: [vid]Head over heels (smallville)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-06 16:53

niemand tips/commentaar?

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 10:30

Mooi gedaan! Muziek past er indd super goed bij Ja

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 18:13

dankje *LOL* jammer dat er zo weinig reacties komen

Yabloko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 23:53

Heel leuk! Doordat er incidenteel in wordt gesproken neemt de zanglijn deel in het acteerwerk. Bij vlagen duurt het verder nogal lang. Maar een hardstikke leuk idee.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 07:45

Ik vind hem heel erg leuk, maar heb er geen verstand van, dus kan verder ook niets nuttigs hierover zeggen.
Het enige minpuntje vind ik dat aan het eind de muziek eigenlijk net in een zangin stopt zeg maar..

_nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 21:27

Ik vind hem ook goed gelukt. De muziek past goed bij de beelden en een mooi liedje.
alleen zou je de meerdere korte stukjes kunnen pakken en de overgangen tussen verschillende stukjes laten fade( weet nederlands woord er niet voor, maar is dat je ze in elkaar over laat gaan).
ook is het jammer dat het einde zo abrupt is, de muziek wordt in een keer afgekapt, je zou hem nog iets verder door kunnen laten lopen en er een aftiteling met welk nummer en van wie en dat jij hem gemaakt heb enzo. Ik zelf ben ook met muziekvideo's bezig maar dan van de serie Buffy Knipoog

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 10:22

Mijn eigen commentaar en pluspunten:
* Ik irriteer me aan het feit dat Lana praat vóór de gesproken tekst. Ik had een andere scene willen gebruiken maar door het matige capaciteit van de laptop op welke ik de video had gemaakt heb ik maar een beperkt aantal filmpjes wat ik kan gebruiken.
* In het begin loopt de video perfect over, precies op de zang. Bij het stukje weiland in het begin, gaat de camera naar lana en clark (they've been said a thousand times...) heeft me heel lang gekost om die te timen zonder de rest van de video in de war te schoppen. Timing blijf ik een moeilijk punt vinden.
* Op het moment dat de klok 6.30 slaat pingt het muziekje. Is het jullie opgevallen? De beste timing tot nu toe hihi
* De scene waarin Lana verbijsterd naar clark kijkt, begint op het muziekje van de scene waarin ze samen in bed liggen. Héél irritant maar kon niet anders getimed worden aangezien ze 1 seconde erna verbaasd uit bed springen en die moet ik natuurlijk niet hebben Clown
* De tekst 'They just slipped away' op t moment dat hij bij away is zie je lana en clark rennen over het veld. Had ook anders gemoeten maar aan de andere kant rennen ze ook echt 'Away' Clown
* De zoenscene in het donker had moeten worden ingekort, bij de uithaal van 'Head over heels' had een ander stukje gemoeten
* Het stukje van lana en clark in the cave gaat perfect over in lana en clark in the fortress *trots* (en oh wat kijkt hij daar sexy Schijnheilig)
* En inderdaad het einde had ik moeten verlengen en voor de muziek een fade out moeten gebruiken.

@Paraat: Ik merk dat het voor meerdere mensen erg lang duurt. Maar voor anderen, zoals bij mijzelf (al heb ik nu het filmpje té vaak gezien) die helemaal verslaafd zijn aan smallville duurt hij niet te lang, omdat je gewoon zó in de serie zit dat je precies weet wat er speelt Lachen Is mijn mening.

@Sienalover: Ik heb bewust voor langere stukjes gekozen. Dit om ten eerste het nummer te timen Schijnheilig maar ten tweede omdat kortere stukjes, en dus snellere overgangen, bij een sneller nummer horen. Ook heb ik bewust gekozen voor niet teveel faden, maar juist op plekken waar ik het vond passen, zoals de overgang tussen the cave en the fortress.

*