Op zo'n zondag avond, wanneer er helemaal geen drol op televisie is, had ik maar eens mijn (al een jaar oude) pastel potloden erbij gepakt

Ik heb ooooooit eens een paar strepen hiermee gezet, maar het lag me niet lekker in de hand, dus heb het direct aan de kant gesotemieterd.
Nou hierbij, een primiere, Nikki aan de pastelpotloden.
Wees lief met me, het is een "uit het hoofd" tekening, de verhoudingen kloppen niet, want was behoorlijk enthousiast, dus ben direct gaan tekenen, en niet nauwkeuring gekeken naar mijn schets, 't neusgat is bijvoorbeeld VEELS te groot, de schaduw op zijn voorhoofd zit te hoog, nou jah verder zal er nog wel verschillende dingen niet kloppen, maar goed.
Ik heb buiten gefotografeerd, en jah idd oneil, de kleuren komen idd beter uit

Zelf vind ik de kleurcontrasten erg mooi geworden, heb getekend met 3 tinten bruin. Ik heb niet geveegd btw
(Erg knap want ik dacht altijd dat dat moest.) Ik denk wel dat dit voor herhaling vatbaar is.
Verder weg.

En wat dichterbij, de manen heb ik BTW niet volledig dicht gelaten, zodat er een beetje een lichte glans over moet komen (maar daar ben ik zelf nog niet geheel over eens, maar anders werd het zo massief.)
Ik kan tegen een stootje, dus tips zijn meer als welkom.

.

, waar is dat dan zoal (op verschillende plaatsen?) Ik zat nog te kijken naar zulk soort "beurzen" maar dat is niet zo makkelijk te vinden.
Daar moet ik nog aan werken..