[FOTO'S] Schoolopdrachten, commentaar welkom.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaad

[FOTO'S] Schoolopdrachten, commentaar welkom.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 15:28

Opdrachten voor opleiding, commentaar welkom.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Joyce_

Re: [FOTO'S] Schoolopdrachten, commentaar welkom.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 16:14

De laatste vind ik echt prachtig! Vooral de schaduw, echt ontzettend mooi Lachen Alleen jammer dat de foto aan de bovenkant zo licht is, beetje te fel, maar dat zal grotendeels de bedoeling zijn geweest, en het licht moet toch ergens vandaan komen Knipoog

Die eerste vind ik niet geweldig, en waarom weet ik niet. Te onduidelijk wat het is (wat is het? Tong uitsteken ) En de tweede is ook erg mooi. Het lijkt alleen of de linkerbovenkant niet helemaal scherp is, maar dat kan ook aan mij liggen.

Echt, erge mooie foto's!

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 16:19

Wat was je opdracht eigenlijk?
Dan kunnen we misschien gerichter commentaar geven of je foto's er aan voldoen. Knipoog

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 10:14

ik had een heel verhaal getypt, was al bij mijn afsluiting, maar alles is weer weg. Boos!
het commentaar is dus misschien wat krotaf, maar dan weet je waar het door komt Lachen

de eerste foto vind ik opzich mooi, maar dan vooral het onderste stuk. ik vind dat de aandacht teveel naar de reflectie van de lichtbron getrokken wordt, terwijl het interessante juist onderaan licht.
ook vind ik de 'schaduw' rechtsbovenin jammer. het uitstekende stukje glas trekt ook weer de aandacht naar boven, terwijl ik die liever op de knop of eigenlijk richting het linkerpaardje zou willen.

foto 2 vond ik eerst minder, omdat ik er erg veel contrast in vond zitten, maar als ik mijn handen voor de omgeving houd, zie ik dat er veel warmte en sfeer in de foto zit.
het lichte stuk bovenin vind ik goed. de aandacht ligt op het donkere stuk waaier, en door het lichte stuk daarboven wordt het mooier (ik kan niet uitleggen wat ik zie/bedoel *LOL*. de schaduw rechtsbovenin had niet storend geweest als hij in een andere hoek had gezeten, dan had ik hem juist mooi gevonden, nu dus niet.
ik had ook graag het ijzer op de waaier iets scherper gezien.

bij foto 3 had ik de lichtbron graag iets meer naar rechts gezien. ook lijkt het koetsje niet helemaal scherp Nagelbijten / Gniffelen
zelf had ik een lager standpunt gekozen om de lange schaduwen te accentueren, maar dat is persoonlijk en dus en questie van smaak.

ik ben inderdaad benieuwd naar de opdracht, en vooral ook naar het commentaar vanuit school! Lachen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:22

Ik vind het erg mooi, maar waar ik heel erg in geinteresseerd ben is: Waar heb je die waaier weg? Hij lijkt namelijk sprekend op die van mij!