Doodle, pruts en klodder!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Doodle, pruts en klodder!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 22:04

Tijd over tussen het zien van de patienten op het spreekuur, standaard een pen op zak en een maagdelijk wit vloeiblad op je burau. Vragen om problemen natuurlijk!

We beginnen met de pootloze beestjes collectie Tong uitsteken
Afbeelding
Dit is dus een konijntje Tong uitsteken

Afbeelding
Toen deze af was viel het me pas op dattie wel veel weg heeft van de rode kater uit jjedk, maar toch was het míjn idee Tong uitsteken

Afbeelding
geinspireerd door mijn computer aanhangsels!

Afbeelding
Kijken of ik nog een vlecht kon teknenen, maar daar kan het natuurlijk niet bij vlijven... Ontzettend onaf. Onze knappe meneer heeft geen handen gekregen. het ging me ná de vlecht eigenlijk ook alleen maar on haar jurk Knipoog

Afbeelding
Photoshop kunnen we ook een beetje, de kat van mijn vriendin Tong uitsteken Dat heb ik dan weer wel braaf thuis gedaan Haha!

JackieLover

Re: Doodle, pruts en klodder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 22:13

Mooi hoor Knipoog

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:34

mijn eerste reactie was: iets voor CB, maar gezien je leeftijd staan ze hier goed (op uitzondering van de collage) Ik vind de laatste tekening het knapste gedaan (die andere zou mijn misschien ook nog lukken, maar die laatste tekening niet.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 11:54

Tja ik kom hier verder nooit, maar dit leek het meest geschikte forum voor kunstzinne (min of meer dan) uitspattingen Bloos. Ik heb lang niets meer getekend en ik rol er weer voorzichtig in.

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 13:43

al het begin is moeilijk Clown maar zoals ik zei, die 3e, die doe ik je echt niet na, lekker oefenen, dan kom je er wel denk ik!