[foto] "paardenogen"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Eleandra

[foto] "paardenogen"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 15:55

Ik ben maar een beginner en ik fotografeer ook niet echt serieus dus niet te streng met commentaar Knipoog Verder is commentaar wel heel welkom Lachen

1.Afbeelding
2.Afbeelding
3.Afbeelding
4.Afbeelding
5.Afbeelding
6.Afbeelding
7.Afbeelding
8.Afbeelding
9.Afbeelding
Nou wat vinden jullie ervan Knipoog

Mijn camera heeft trouwens 4.0 megapixels en veel meer weet ik er niet over Knipoog Een foto ervan zou ik eventeel wel kunnen zoken Lachen

Appelflapje

Re: [foto] "paardenogen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:05

Okee, ik ga eens proberen wat commentaar te geven op deze leuke oogfotootjes. Lachen

1. Hij is niet scherp en een deel van het hoofd is overbelicht. Denk eraan dat je deze foto's in de makrostand moet maken en rustig moet scherpstellen voor je de foto maakt.
2. Deze is iets beter, maar nog steeds niet echt scherp. Jammer van het strootje in zijn manen.
3. Tja, dit vind ik eigenlijk een beetje een iets te snel genomen foto. Het oog staat niet in het midden en weer is de foto niet scherp.
4. Veel beter dan die ervoor, maar let erop dat je de camera stilhoud want de foto lijkt bewogen. Gebruik desnoods een statief of zet de camera op een muurtje/kliko/ander object. Knipoog
5. Jammer dat je hebt scherpgesteld op de vacht onder het oog zelf. Knipoog Daar is de foto scherp, maar het oog zelf niet.
6. Volgens mij is bij deze het oog wel scherpgesteld, goed dus. Maar hier storen de manen me, de foto wordt er te druk van.
7. Deze foto is gewoon niet scherp.
8. WAUW! Kwijl Super! Niets op aan te merken. Misschien een beetje overbelicht boven het oog, maar ja. Knipoog
9. De laatste is de mooiste, als je het mij vraagt. Ja Mooi op ooghoogte genomen, netjes scherpgesteld. Ik vind het grote contrast tussen licht (de vacht) en donker (het oog) echt SUPER! OK dan!

Ga vooral door met foto's maken. Lachen Je doet het al heel goed!

Ik hoop dat je me niet gemeen vind overkomen, want ik geef gewoon aan wat ik van de foto's vind en waarom ik die mening heb. Lachen Niet negatief bedoeld dus!!!

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:14

Vrijwel alle foto's zijn te wazig. Alleen de laatste niet. Sorry maar dat is het enige wat ik echt meteen zie, als dat verwerkt is zie je vast wel meer dingen maar probeer ze eerst minder wazig te maken Knipoog

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 17:08

ok, heel erg bedankt voor de reacties! Knipoog Ik zei al dat ik het niet serieus deed dus ik snap al dat scherpstellen niet Knipoog Ik heb echt geen idee hoe dat meot Knipoog Verder zijn 2 van de paarden kopschuw eentje een beetje en de andere erg Knipoog Dat maakt het vaak moeilijker:P