Toch ben ik benieuwd wat jullie, de critici, graag verbeterd zouden willen zien aan de foto.

Dit was overigens de tweede keer dat ik dit soort foto's probeer.
Alvast bedankt voor je reactie.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

(jammer)

))
Olympia schreef:Dat blauwe op de neus is al een beetje verklaard..
Verder vind ik het ook jammer dat je de de oren zo donker zijn van het paard, maar blijf vooral zo doorgaan! Foto ziet er verder goed uit

Urbann schreef:Geloof mij maar dat deze foto retescherp is en dat je zijn wimpers kan tellen. Sjoert mag wel een beetje USM in zijn foto gebruiken trouwens, die is niet lekker scherp.Ik vind 'm niet zo heel scherp. Dat is wat minder. Het was indd mooier geweest als er meer lichaam opstond en ook zijn oren goed te zien zijn. maar dat is mijn meningVerder gave foto, ik vind het toch altijd moeilijk donkere achtergrond.
Hoe doe jij het ?
SuperPepeijn schreef:Urbann schreef:Geloof mij maar dat deze foto retescherp is en dat je zijn wimpers kan tellen. Sjoert mag wel een beetje USM in zijn foto gebruiken trouwens, die is niet lekker scherp.Ik vind 'm niet zo heel scherp. Dat is wat minder. Het was indd mooier geweest als er meer lichaam opstond en ook zijn oren goed te zien zijn. maar dat is mijn meningVerder gave foto, ik vind het toch altijd moeilijk donkere achtergrond.
Hoe doe jij het ?

_Silvia schreef:Zelfde vraag als SuusJa en HardcoreLady;
Hóe doe je dat?
?