[tek] Quasimodo van de Molendreef

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

CaPrIoLe`79

[tek] Quasimodo van de Molendreef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 19:31

Afbeelding

Hier het resultaat van een dagje bij mn ouders zijn zonder schilderspullen: Een potloodtekening op a4. Clown

Als voorbeeld heb ik Quasimodo genomen, een hengst die ik persoonlijk erg goed ken en waar ik ook nog mee gereden heb. Een tijdje terug stond er ineens een artikel van hem in de hoefslag als vanwege zijn hoogste belgische springindex, met een foto erbij speciaal voor mij om na te tekenen.

Helaas kloppen de verhoudingen in zijn lijf niet 100% en kwam hij ook niet mooi in het midden van het papier terecht. Maar ik ben van plan om vaker dit soort werkjes te maken, maar dan in kleur. Dus als iemand tips heeft over materiaal dat niet afgeeft en in potloodsticks geperst is, graag adies!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re: [tek] Quasimodo van de Molendreef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 19:46

Kleurpotlood Ja Vork

Wel vreemd hoor jouw werk in potlood te zien Clown
maar ik vind het wel een hele mooie tekening.
Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als je je inderdaad aan het kleurpotlood waagt Lachen

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 13:24

Ik denk, hé dit lijkt op een oneilltje *LOL* Had nog niet naar de TS naam gekeken. Zoals Lontje al zegt ziet het er heel vreemd uit om jouw werk in potlood te zien, maar het is zeker mooi. In kleurpotlood lijkt me ook erg leuk! Ben benieuwd!

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 19:45

Grappig dat mijn tekening met mijn schilderijen vergeleken wordt!

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:13

oneilltje79 schreef:
Grappig dat mijn tekening met mijn schilderijen vergeleken wordt!

Tja.. je ziet meteen dat het een "oneilltje" is Ja die stijl van jou is zo herkenbaar en apart!

Ik denk ook dat je heel mooie dingen met kleurpotlood kunt doen, jammer dat de Karismapotloden niet meer te krijgen zijn, dat zou wel wat voor jou geweest zijn Ja