Citaat:Rot ouders denk Laura als ze naar de kamer loopt. Ik mag ook nooit wat. Ik rijd nu al 9 jaar en ik mar nog steeds geen eigen paard!
''LAURA'' schreeuwt de vader van onder aan de trap.Laura loopt naar beneden en vraagt wat er is.'wat is er pap'? 'Je moeder en ik hebben het besloten je krijgt een eigen paard, maar je moet zelf je stalling enzo betalen' reageerde de vader van laura.'GEWELDIG, Dank jullie dank jullie!!'zei laura met een brede glimlach.Ze rende gelijk naar de kamer om te kijken op marktplaats wat voor paarden er te koop staan.Ze keek en keek.En toen zag ze deze:
Te koop:
5 jarige draver merrie genaamd Sicco
Verkeers,trailer en zadelmak.
heeft geen gebreken.
1.60.Wordt verkocht met zadel en hoofdstel dekens enzo.
Vraagprijs 1000 euro.
Laura had ze meteen een mail gestuurd want het leek haar wel wat.Gevraagt aan der waneer ze konden kijken.Het werd morgen! Geweldig dacht Laura.De volgende ochtend aangekleed en de auto in want het was 2 uur rijden.Bij aankomst.Even kijken waar ze stond. Ze hadden Sicco gevonden. De eerste opmerking van laura was: 'WAAAUUUWWW wat een mooi paard zeg!!'Toen kwam de boer aan lopen'dus jullie hebben haar gevonde.' zei de boer. 'Ja ja, wat een ontzettend mooi paard is dat zeg!!'antwoorde laura.'jaja heel leuk paardje.'zei de vader van Laura.
Laura ging even rijden 'wat rijd zij ontzettend lekker zeg!!ik wil hem!!' zei ze.
De ouders even overleggen. 'Ja dit wordt hem.'zeiden de ouders.' Waneer kunnen we haar halen?'Zei laura gelijk heel blij. 'tsja eehh maakt mij niet uit,ik wil haar ook wel brengen' zei de boer. 'Dat is helemaal mooi' antwoorde de vader. 'We zullen even stalling moeten regelen. We bellen wel' zei de vader van laura.
Terug in de auto kon laura niet meer stoppen met praten, ze had er zo'n zin in. 'Maar laura, we gaan morgen wel om stalling zoeken' Zei de moeder van laura. 'Ja is goed hoor!' antwoorde laura.
Laura was toen gelijk op msn gegaan om te zeggen tegen de manege vrienden dat ze haa eigen paard krijgt.Ze ging nog even op de site kijken van de manege of er nog een box vrij was. Maar hé? wat zag ze nou?
Beetje kort misschien? Commetaar is welkom.