[FOTO]Dierenpark Emmen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

[FOTO]Dierenpark Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 16:47

30 juli was ik in Emmen, ik heb nu eindelijk de tijd gevonden om een aantal mooie foto's uit te zoeken.
Ik heb mijn camera nog niet zo gek lang dus ben nog een beetje aan het oefenen, maar ik heb wel het gevoel dat we een langdurige relatie met elkaar zullen krijgen Haha!
Helaas dat irritante mijnalbum logo maar het uploaden bij imageshack ging niet, kon de goede link niet vinden. Ook vind ik dat de kwaliteit er best wel op achteruit is gegaan, foto 2 lijkt nu wazig maar in het echt is deze heel mooi scherp.
Afbeelding
1.

Afbeelding
2.

Afbeelding
3.

Afbeelding
4.

Afbeelding
5.

Afbeelding
6.

Afbeelding
7.

Afbeelding
8.

Afbeelding
9.
Laatst bijgewerkt door Goldie op 20-08-06 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Lady_Tamzz

Re: [FOTO]Dierenpark Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 16:48

super mooie fotows Haha!

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 16:53

Die zijn mooi Ja en vooral die foto van die Giraffe, en die foto van die kroko. zijn ook heel gaaf, hij heeft trouwens een scheef bekkie Clown

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:47

probeer je foto's eens te uploaden via photobucket.com, dan blijft wat meer van je kwaliteit over, en geen irri logo's. Nu ff naar je foto's Haha!
1:Mooi scherp, maar verder geen boeiende foto's. Geen aparte pose of interessante achtergrond.
2: Leuke pose, maar juist weer een te drukke achtergrond (ben ik nu zo lastig Haha!)
3: Erg gave foto, mooie timing, erg stoer. Jammer van de achtergrond, maarja, daar doe je niks aan in een dierentuin Lachen
4: Mooie scherpe foto en goede natuurlijke achtergrond, vind hem erg leuk, en als je hem ergens anders upload, ook nog mooi scherp (denk ik)
5: Leuke foto, alsof ie iets uit het water wilt vissen, leuke pose.
6: Jammer dat z'n nagels er niet helemaal opstaan en z'n oog dicht is. Ook stoort mij de bladeren aan de linkerkant gigantisch. Beesje is mooi scherp, maar die blaadjes links verpesten het echt voor mij Bloos
7: Wat een scheve bek heeft dat beest Nagelbijten / Gniffelen De blaadjes storen me een beetje, ook dat er geen mooi einde aan de kop zit, hij is ont-lichaamt Haha! Had hem mooier gevonden van voren, met z'n lichaam wazig op de achtergrond (maar helaas, niet al je ideeen komen uit in een dierentuin, dat snap ik)
8: leuk dat de pinguins allebei dezelfde pose aanmenen, voor de rest vind ik het een standaard plaatje.
9: VInd ik leuker als 8, helaas lijkt z'n snavel niet helemaal scherp. Bij deze vind ik het idee ont-lichaamt (zoals ik dat bij de krokodil vond) minder, omdat hier de aandacht van de hals afgaat doordat deze niet helemaal scherp is.

Ik hoop dat je wat aan m'n kritiek hebt (ik haaaaaat one-liners met alleen: mooi of grappig Haha! )

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 10:54

Kijken of ik nog wat commentaar heb om je wat op weg te helpen. Haha!
Uploaden via www.imageshack.us gaat overigens zo:
Foto ophalen met 'Browse' en zorgen dat 'file' is aangevinkt (staat automatisch zo).
Vervolgens druk je op host it! maar dat mag duidelijk zijn.

Dan krijg je al die linkjes, maar de enige die je moet hebben is de alleronderste. ('Direct link to image'). Voor foto's op Bokt heb je eigenlijk altijd die link nodig!
En die plak je dan gewoon tussen de [img] maar dat mag ook duidelijk zijn. Clown

Nu terug naar de foto's;

1) Die vind ik leuk! Mooi scherp in beeld, met een wazige achtergrond zoals het hoort. Het beestje is alert, en de foto straalt dat ook uit. Erg leuke shot. Ja

2) Erg leuke pose, maar helaas een wat (te) drukke achtergrond. Helaas heb je de achtergrond in een dierentuin vaak niet voor het kiezen.

3) Mooie foto, zo de kop centraal over het hele beeld. Nogmaals erg jammer van de achtergrond!

4) Eigenlijk hetzelfde verhaal. De giraf kijkt overigens erg leuk, en staat weer mooi in beeld.

5) Vind ik ook een leuke foto, er zit beweging in. Verder is het alleen een beetje een somber beeld, wat 'm 'saai' maakt. Misschien proberen iets meer scherp te stellen op het dier zelf, en hem misschien iets dichterbij halen.

6) Ah die is echt leuk! Jammer van het 'iets' links in beeld, dat stoort wel een beetje. Misschien ook nog net even ietstje dichterbij halen die kop. Verder wel een geslaagd plaatje!

7) Jammer van de blaadjes maar ook een leuk plaatje verder. Misschien is het leuk wat meer scherp te stellen op de neus/bek, zidat de rest wat waziger en 'onheilspellender' wordt.

8) Leuk zo diezelfde poses. Haha! Jammer dat het plaatje niet helemaal scherp is. Bij zulke foto's is het overigens leuker denk ik het toestel verticaal te houden. Zo vullen de dieren het beeld meer, en heb je minder last van een volle achtergrond.

9) Misschien iets meer scherpstellen op de snavel, want die is nu wat wazig. Wel weer mooie wazige achtergrond!

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Haha!
Je bent iig goed op weg zie ik, alleen je camera nog wat meer doorkrijgen en de foefjes onder de knie krijen. Zonnig weer is natuurlijk óók altijd meegenomen. Knipoog
Succes!