[TEK] Vlinderveulens en Spiraalpaard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

8Eveline

[TEK] Vlinderveulens en Spiraalpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 14:04

Halloooo Lachen

Na even zoeken naar de juiste plaatjes op google en overtreken enz enz is me 3de in de serie vlinderpaard af. Dit keer heb ik voor het eerst wat ondergrond toegevoegd Tong uitsteken gras. Vindt het zelf wel mooier staan hoewel je nu niet meer het idee hebt dat ze vliegen.
Het is gemaakt op aquerelpapier A4 formaat met Oost Indische inkt en ecoline rood en oranje

Kleine versie
Afbeelding
Grote versie
http://i4.photobucket.com/albums/y106/Kraaltjes/IMG_1851.jpg

Lachen Ook heb ik gisteren een spiraalpaardje gemaakt, erg veel werk al die spiraaltjes maar het reslutaat vindt ik erg mooi. Het is gewoon op wit papier met 1mm fineliner gemaakt Tong uitsteken en heel veel tijd en een zere vinger.

Kleine versie
Afbeelding
Grote versie
http://i4.photobucket.com/albums/y106/Kraaltjes/IMG_1863.jpg

Kusje Eveline

Fenn

Re: [TEK] Vlinderveulens en Spiraalpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 15:37

de eerste is echt geweldig. Ik vind hem nog leuker dan de vorige. Dat gras geeft een speels effect.

En dat spiraalpaard, dat jij daar het geduld voor hebt. Ik vind hem al erg mooi, zeker als je de grotere verzie bekijkt, echt zo'n priegelwerkje. zou de ideeën zeker nog verder uitwerken Knipoog

NancyW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 11:28

joepie Haha! hij is af! (je vlinderveulens Tong uitsteken).. echt mooi!!! en zoals Fenn al zei: dat gras staat er echt leuk bij Lachen
die tweede vind k erg apart.. had je 't daar niet over??? maar goe... knap dat je 't oog en die neus er zo tussenuit kon laten komen Tong uitsteken 't lijkt ook net alsof 't verstoppeld is Tong uitsteken 'zoek het oog' ...

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 18:28

Je vlinderpaardjes worden steeds beter en je begint er steeds vrijer in te worden. Als je er nog 50 maakt staan hier binnenkort echte meesterwerken op bokt.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 18:41

@Fenn Haha! Met de tv aan gaat het nog wel maar de laatse paar moest ik mezelf wel erg goed ernatoe zetten. En me vinger deed daarna ook wel erg zeer Vork maar je moet er wat voor over hebben

@L0veIbiza Lachen jaaaah jij hebt de schets nog gezien he Tong uitsteken werk in uitvoering. Ik heb het oog wat meer overtrokken dan de rest omdat anders ie weg was en dat erg raar eruit zag.

@oneilltje79 Bloos zit hier helemaal te blozen Lachen dankje

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 18:53

De vlinderveulentjes zijn erg leuk. Lachen Vind alleen dat je de vorm van het hoofd wel iets gedetailleerde mag, om het maar even zo te zeggen. Iets meer vorm.

De tweede echt heel leuk bedacht. Ja Niet zoveel op aan te merken, je had alleen de staart en manen misschien iets donkerder kunnen maken?

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 18:56

De vlinderveulentjes zijn echt super leuk! Dat gras erbij geeft een erg leuk effect. Ja
Het spiraalpaard vind ik echt helemaal geweldig. Prachtig gedaan. Complimenten. Lachen

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 18:57

Jaduuh schreef:
De vlinderveulentjes zijn erg leuk. Lachen Vind alleen dat je de vorm van het hoofd wel iets gedetailleerde mag, om het maar even zo te zeggen. Iets meer vorm.

De tweede echt heel leuk bedacht. Ja Niet zoveel op aan te merken, je had alleen de staart en manen misschien iets donkerder kunnen maken?

Bloos Moet toegeven ik heb het hoofd van de veulentje veranderd dan hoe die op de foto eruit zag, omdat ie ergens een raar deukje had vond dit mooier staan Ja
Nu je het zo zegt is dat wel een goed idee omdat vooral de voorpluk een beetje verdwijnt.

@ Juultj Haha! Dankje zat eerst te twijfelen over het gras maar ga het nu denk ik vaker toepassen

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:22

Hihi wat leuk! *LOL*
Die vleugeltjes benadrukken de speelse houdingen van de veulentjes Ja .
Het spiraalpaard vind ik heel origineel, je blijft er maar naar kijken!

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:24

Ik vind ze gaaf! *LOL*