[Verzamel] Post hier een foto van je huisdier

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

DarkRider
Woonplaats: psychiatrische observatiekliniek, vastgebonden aan een stoel

[Verzamel] Post hier een foto van je huisdier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 22:12

Ik trap af, Bobby:

Afbeelding

Volgende keer maar es in het bos proberen waar vast rustgevende achtergronden te vinden zijn Vork

NieneWiep

Re: [Verzamel] Post hier een foto van je huisdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 09:12

Ik vind het een geweldige foto maar dit soort topics zijn helaas niet toegestaan. Haha!

*Temt

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 09:18

Jawel, vanaf 1 augustus loopt een proef met verzameltopics en zijn ze wel toegestaan: viewtopic.php?f=25&t=631253&start=0

Houdt dit topic wel UK-waardig, dus geen snapshots maar foto's waar tijd aan besteed is, en probeer ook inhoudelijk commentaar te geven op de foto's voor je.

@DarkRider, leuke foto, mooi moment gepakt en beweging bevrozen, jammer dat ie net wat overbelicht is. De spierwitte handoek die links hangt stoort nogal vind ik, misschien zou een verticale crop de foto nog sterker maken.

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 09:26

Ik volg met mijn geweldige Sora Lovers Deze foto staat ook al in een topic, maar zelf vond ik deze het mooist van de reeks Lachen

Afbeelding

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 09:34

Afbeelding
en dan hier mijn lieve jacky Pling
en wat vinden jullie? Bloos
groetjes madrieka Pling Pling

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 09:35

Edda/Madrieka: geef ook even commentaar op de foto('s) voor je, op het moment dat het alleen maar 'plaatjesdump' wordt, is UK niet de juiste plek namelijk.

Posts die vanaf nu alleen maar een foto plaatsen zonder de moeite te nemen te reageren op de andere foto's in het topic, verwijder ik.

Nelleke_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 10:25

DarkRider: Ik vind hetgeweldig zoals de hond op de foto staat echt heel mooi moment. Maar zoals je zelf ook al zei de achtergrond is heel jammer zou het idd nog eens in het bos proberen.

Edda: Ik vindhet een hele grappige foto heel leuk dat je precies dit moment hebt kunnen pakken. Jammer dat het aan de rechter kant wat donkerder is dat trekt een beetje de aandacht.

Madrieka: Een schattig plaatje maar ik vind hem wat gewoon. Hij is wel mooi maarhet is niet zo van woow. Misschien ook proberen hem iets scherper te krijgen de volgende keer.

Nou nu mijn plaatje. Mijn ondeugende konijn. Sjimmy

Afbeelding

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 10:32

DarkRider:mooie actiefoto en zoals je zelf al zei volgende keer mischien een ietwat minder drukke(afleidende )achtergrond verder vind ik het een mooi foto!
Edda:leuke foto was ie net in bad geweest?Mooie achtergrond ook deze is niet te druk waardoor het poesje mooi uitkomt

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:18

@ Ellende
Dat is goed Lachen Zal het de volgende keer niet vergeten

DarkRider: Gaaf moment vastgelegd, jammer van de vele storende elementen en dat hij overbelicht is.
madrieka: Leuk koppie en leuk moment, vind het alleen wel jammer dat de foto zo van bovenaf is gemaakt
Nelleke_H: Zonde van de storende achtergrond, verder is de foto sheef gemaakt
VeirL: die oogjes.. Lovers , ik vind het wcpapier en het strootje(?) iets storen, voor de rest leuke foto!

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:28

@darkrider: wauw wat een momentopname en zo scherp! misschien idd een verticale crop, dan wordt de achtergrond gelijk al een beetje rustiger.
@edda: leuke foto, mooi centraal.
@VeirL: wat een grappige foto: net of ze een flapoortje heeft met dat papiertje.
@Nelleke_h: ik vind het een beetje storend dat de foto scheef is, maar wel schitterend zoals het konijntje erbij zit. Echt alsof hij aan het poseren is.

mijn foto
Jip
Afbeelding
en Oscar
Afbeelding

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:37

Ellende schreef:
Jawel, vanaf 1 augustus loopt een proef met verzameltopics en zijn ze wel toegestaan: viewtopic.php?f=25&t=631253&start=0

Houdt dit topic wel UK-waardig, dus geen snapshots maar foto's waar tijd aan besteed is, en probeer ook inhoudelijk commentaar te geven op de foto's voor je.

@DarkRider, leuke foto, mooi moment gepakt en beweging bevrozen, jammer dat ie net wat overbelicht is. De spierwitte handoek die links hangt stoort nogal vind ik, misschien zou een verticale crop de foto nog sterker maken.

Lezen.

Afbeelding
Tóch voor sommige mensen een huisdier ! Haha!

@Darkrider: Leuke foto, ik heb hem ook op DPZ gezien, klopt dat ? Indd jammer van de achtergrond.
@Edda: ik kan alleen maar zeggen; Héérlijk. Vork
@Madrieka, Nelleke_H, shadowlover: Voor jullie de quote.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:57

Darkrider; Erg stoere foto. Alleen stoor ik me ook een klein beetje aan de witte handdoek aan de linker kant. En hij is ietwat overbelicht, maar niet heel erg storend. Keurige foto, mooi moment.
Edda; Dit is gewoon een héérlijke foto. Echt SUPER. Mijn complimenten, dit is in mijn ogen bijna een perfecte foto. Niks op aan te merken, heerlijk moment. Haha!
Madrieka; Houd het UK waardig..
Nelleke_H; Zelfde als Madrieka.
Shadowlover; Wederom hetzelfde. Lachen
Faux; Wat heb je met het halstertouw gedaan? Nagelbijten / Gniffelen Ziet er een beetje ehm, raar uit. Haha! Verder tof moment, leuke foto. Ja

En ik heb wel huisdieren, maar geen UK waardige foto daarvan. Tong uitsteken

Nelleke_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:03

Faux schreef:
Ellende schreef:

Lezen.

@Madrieka, Nelleke_H, shadowlover: Voor jullie de quote.

Ik vind dit wel heel hard gezegd, het moet wel UK waardig zijn maar dat wil niet zeggen dat alle foto's die hier geplaatst gaan worden gemaakt moeten worden met een super sonische camera. die heeft land niet iedereen tot zijn beschikking. Het moet leuk zijn voor iedereen. Het moet UK waardig zijn met het leveren van commentaar aan elkaar.

En aan de foto die ik heb geplaatst is zeker tijd aan besteed. En ik denk dat dat voor de anderen ook geld.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:25

Ik ben het wel met Nelleke eens, kwaliteit is ontzettend subjectief. UK is geen DPZ en zal dat ook niet worden. Als je de foto's niet mooi vind, staat het een stuk aardiger om opbouwend commentaar te geven dan dat alleen op deze manier duidelijk te maken.

@Faux: halsterstouw is inderdaad vrij lelijk geworden, kan je hem niet wegwerken? Als je hem wat krapper cropt (kan makkelijk denk ik) heb je minder touw weg te werken.
@Shadow_Lover: mijnalbum is geen fijne site om foto's te uploaden. Ze verkleinen je foto nog eens waardoor die heel soft wordt en moeilijk te beoordelen is.
@Madrieka: foto's op ooghoogte van huisdieren worden vaak mooier. Dit vertekent wel heel erg.
@Edda: denk dat ie mooier was geweest met een wat minder centrale compositie, dus minder ruimte rechts en meer links
@Nelleke: heb je een fotobewerkingsprogramma? als je iets meer contrast in de foto brengt en ietsjes verscherpt zul je zien dat ie al een stuk mooier wordt.

NoaFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:47

Mijn meningen:
@DR: de hond had wat mij betrefd nog iets scherper gemogen. Buiten de handdoek om vind ik de achtergrond niet eens zo storen.
@Edda: Ik vind dit een super foto.
@madrieka: De hond had wat groter gemogen (of de achtergrond wat kleiner Knipoog ) Verder vind ik sepia redelijk gevaarlijk in die zin dat de foto's dan nogal snel saai worden. Het had scherper mogen zijn. Wel leuke hond Haha!
@Nelleke h en shadowlover: jammer van de achtergrond. foto's hadden wat meer contrast mogen hebben
@faux: mooie foto

Afbeelding

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:51

Nelleke_H shreef:Ik vind dit wel heel hard gezegd, het moet wel UK waardig zijn maar dat wil niet zeggen dat alle foto's die hier geplaatst gaan worden gemaakt moeten worden met een super sonische camera. die heeft land niet iedereen tot zijn beschikking. Het moet leuk zijn voor iedereen. Het moet UK waardig zijn met het leveren van commentaar aan elkaar.

En aan de foto die ik heb geplaatst is zeker tijd aan besteed. En ik denk dat dat voor de anderen ook geld.
[/quote]

vind ik ook ik begin pas net en moet nog veel leren en dan hoeft nietiedereen meteen te reageren met hoe het uk aardig ik vind opbouwend commentaar welkom maar wat jullie doen is gewoon meteen iemand maar even afkraken dank jullie!!!
ps:degene die wel opbouwende commentaar hebben gegeven ,dank je daar leren we tenminste wat van!
Laatst bijgewerkt door gekketeckel op 18-08-06 14:17, in het totaal 2 keer bewerkt

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 14:12

Ellende schreef:
@Shadow_Lover: mijnalbum is geen fijne site om foto's te uploaden. Ze verkleinen je foto nog eens waardoor die heel soft wordt en moeilijk te beoordelen is.

welke site raden jullie aan?

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 14:18

shadowlover schreef:
Ellende schreef:

welke site raden jullie aan?

http://www.imageshack.us/
dit vind ik persoonlijk een fijne site!
groetjes madrieka

MaaikeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 14:43

Darkrider: erg gave foto, idd jammer van de omgeving
Edda: geniale foto, mooi moment heb je vastgelegd
Madrieka: jammer dat de foto van bovenaf is genomen, zo lijkt je hond erg klein
Nelleke: ik vind t een leuke hoek waaronder de foto is gemaakt, maar jammer dat ie toch wat scheef is. Leuk konijn Haha!
Shadowlover: 1e foto vind ik de achtergrond veel te druk, hond komt zo niet mooi uit. 2e foto is een konijnsandwich?? Haha! die vind ik wel grappig
Faux: Mooie foto, halstertouw is idd wat jammer
Noafleur: Je foto heeft iets, ik vind m erg mooi.

Dit is mijn Binky:
Afbeelding

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 15:14

@ Maaike

hij lijkt van bovenaf idd kleiner maar hij is zowiezo niet groot haha,jouw binky is ook leuk hij heefd wel wat weg van jacky.
waar komt ie vandaan?
groetjes yvonne
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-08-06 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Onnodige quote verwijderd (foto's quoten is niet toegestaan)

DarkRider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 20:18

Leuke foto's allemaal; even een paar uitlichten:

Edda schreef:
Ik volg met mijn geweldige Sora Lovers Deze foto staat ook al in een topic, maar zelf vond ik deze het mooist van de reeks Lachen

[afbeelding]

Heel fraai en geinig!

Faux schreef:
[afbeelding]
Tóch voor sommige mensen een huisdier ! Haha!

@Darkrider: Leuke foto, ik heb hem ook op DPZ gezien, klopt dat ? Indd jammer van de achtergrond.

Indrukwekkend portret.

Ja, de mijne staat ook op DPZ Lachen

Maaike schreef:
Dit is mijn Binky:
[afbeelding]

Erg mooi, zeker met die egale achtergrond.

@iedereen: Keep it coming!

Verder geeft het ook een cool effect als je meer op gelijke hoogte zit met het dier. Soms moet je dan ff door de knieën of lager; maar het geeft een imposant beeld Lachen

DarkRider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 20:34

Nog eentje van mij, Bobby genietend van het zonnetje:

Afbeelding

(klik voor groter)

MaaikeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 21:52

Darkrider: jammer dat zijn oor er niet helemaal op staat, vind t verder een heerlijke foto om te zien Lachen Geweldig hoe honden van iets simpels als de zon zo kunnen genieten. Vind de achtergrond er mooi bij passen

Ik probeer (zeker van Bink) altijd foto's te maken op gelijke hoogte. Bink is slechts 26cm (jack russell kruising) dus de foto die hier van hem te zien is heb ik ook half liggend gemaakt Haha! Maar het resultaat is super, heb deze foto ook na laten tekenen in pastelkrijt Lachen
Madrieka: Binky is geboren in Emmeloord, in 2003.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:03

idd jammer dat het oor van Bobby er niet helemaal opstaat
toch een heel fijn moment waarop je getrokken hebt Haha! je geniet bijna met hem mee
( je moet er enkel nog heel mooi weer bij verzinnen Haha! )

Mijn paard Wildrose

Afbeelding

DarkRider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 22:15

Thnx allen,

Mooi origineel Wirobelgje OK dan! Hij mag misschien nog wel een heel klein beetje naar links gedraaid worden.