[foto] Herfst enz

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

[foto] Herfst enz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 10:15

Nog niet echt herfst natuurlijk maar de eerste foto doet me er wel aan denken
1
Afbeelding
2
Afbeelding
Mijn nijn, weet niet wat ik van de foto moet vinden. Op de een of andere manier vind ik hem leuk, aan de andere kant stoort me wat.
3
Afbeelding
De spin had wat lichter gemogen.
4
Afbeelding
5
Afbeelding

Tips zijn weer welkom Lachen

Veirl

Re: [foto] Herfst enz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 12:21

Die eerste is echt heel mooi, echt een herfstsfeer en ik hou van de herfst. Alleen had je de foto wel wat groter mogen plaatsen van mij.

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 12:24

Ik vind de eerste foto wat storen met die "vlekken". Ik vind de 2 laatste foto's wel wat hebben. Trouwens, wat heb jij een lief konijntje! Lovers

Mzz_emmatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 17:15

Mooie foto's, bij dat konijn vind ik dat papiertje/hooi storend,
het hoort er wel bij, maar de foto is daarvoor te klein, het past niet..
En de spin is inderdaad wat donker,
de herfstfoto vind ik echt super! De rest ook! Ja

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 21:38

Foto 1, de herfstfoto: die vind ik erg mooi, ook kwa kleur en scherpte/diepte stelling,

Foto 2: Nijntje: Het oog is ergg mooit scherp en levendig, wat mij stoort is dat de oren er bruut afgehakt zijn Haha! en idd het zaagsel.

Foto 3: de spin: Ik vind hem persoonlijk helemaal niks (niet omdat het een spin is, maar hij is te donker, niet scherp, tja, vind hem niet veel Bloos )

Foto 4: de druppel op het blad. Mijn aandacht gaat gelijk uit na die ene druppen rechts, erg leuk dat ie niet centraal staat, maar ook erg jammer dat ie niet helemaal scherp is. Ook had ik graag een twinkeling van het licht in de druppel gezien (maarja, wat niet is -zon- is er niet, kwestie van juiste tijd de juiste zon)

Foto 5: De meedere blaadjes: Jammer dat het blaadje links ervoor hangt en erg stoort. Verder vind ik het wel een druk plaatje, maar wel mooi dat er scherpe en minder scherpe druppels te zien zijn, maar ik had liever minder bladeren bij elkaar gezien, het liefste de druppels allemaal op 1 blad.

Al met al, je bent lekker opweg met foto's maken Ja
Ik hoop dat je wat hebt aan m'n commetaar.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 21:41

Ja ik heb er zeker wat aan. Het meeste vond ik zelf ook al, maar ik vind het altijd fijn om het ook vanandere te horen als een soort van second opinion. Als ik ze groter maak dan pakt hij hem meteen op orginele grote, dus dat ging niet en ik vind album bij zoom lekker werken dus vandaar de grote (of kleinte Tong uitsteken )

Op deze computer zie ik de foto's ook weer anders, nu kan ik wel een beetje zien dat de foto van het konijn door het gaas heen gemaakt is.

Bedankt allemaal voor de commentaren trouwens Lachen