Foto's bewerken? Hoe!?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

staldo

Foto's bewerken? Hoe!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 15:37

Ik had een vraagje(misschien een beetje dom Tong uitsteken) maar je ziet op bokt vaak van die mooie bewerkte foto's van paarden waar een mooie achtergrond op zit en waar ook weer een soort ''doorzichtige'' foto op staat, en bijvoorbeel ook het hoofd van een paard weer aan de zijkant komt. Ik weet niet hoe ik het moet uitdrukken, maar wat ik bedoel is dus dat meerdere foto's in een foto worden gezet met allemaal mooie bewerkingen.

Ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel, en mijn vraag was dus of je daar een speciaal programma voor nodig hebt?!

Anne_Horsez

Re: Foto's bewerken? Hoe!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 15:39

Ja ik heb daar wel een programma voor alleen die is niet zo fantastisch maar je kan er bv rode ogen mee weghalen en collages maken .... Bloos
Het heet Picasa2 . Knipoog

-x-x-x ~Anne~

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:18

Dat kun je doen in bv pantshop, photoshop, photofiltre en andere fotobewerkingsprogramma's.

Makkelijkst is echt iemand in je omgeving te zoeken de je even een beetje wegwijs maakt in zo'n programma, tenzij je behorlijk thuis bent in de computers. Als je eenmaal opweg bent lukt het wel, maar vooral in het begin duizelt het van de mogelijkhedne is een beetje hulp van iemand die je uitlegt welke makklijke functies voor jouw van belang zijn erg prettig..

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 23:42

Ik heb een modje getipt, dit hoort thuis op crea-bea.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:46

Ik zet hier een slotje. Je kunt namelijk genoeg informatie vinden in de centrale topics op CB of anders in de CB FAQ met veel gestelde vragen en tutorials.