[FOTO] Faux voor ipv achter de camera

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Jettie

[FOTO] Faux voor ipv achter de camera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 18:27

Mariët (Faux @ bokt) was hier dit weekend, we hebben even geoefend in mijn studio'tje. Ik mocht de camera van Jet hiervoor lenen, de 350D.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En even heel anders.

De foto's die Mariët van mij heeft gemaakt zien jullie ook snel op bokt verschijnen.

Ik ben benieuwd naar de reacties Lachen

Noeps

Re: [FOTO] Faux voor ipv achter de camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 19:31

1. Niet zo super. Ze lijkt zo... bol? Haha! Niet euh. stom bedoeld maar ikweetniet.
2. Nice!
3. Ook nice, maar vind de onscherpte op haar [voor mij] linkeroog jammer.
4. Mooi, maar jammer van d'r elleboog.

Ben heel benieuwd naar de foto's die Jet van jou heeft gemaakt Jet! Haha!

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 20:35

Foto 1: het deel dat ik op mn scherm zie is echt supermooi, maar aan de onderkant zit net iets teveel... foto zegmaar Verward ik vind het groen de mooiste achtergrondkleur, omdat het ook in haar ogen zit. ook de haarkleur helpt mee, die zit namelijk ook in haar ogen.
ik zie inderdaad ook wel het bolle, het stoort me alleen niet echt geloof ik... Nagelbijten / Gniffelen
*edit: het plukje haar dat naar beneden valt valt me nu pas op Vork
Foto 2: deze vind ik minder. hij lijkt niet helemaal lekker scherp, haar ogen zitten iets teveel in de hoeken en er valt een rare schaduw op haar rechteroog...
Foto 3: leuke foto! het onscherpe deel van haar hoofd helpt juist mee bij de speelse blik in haar ogen. een groene achtergrond was naar mijn idee mooier geweest, omdat je er dan meer warmte en sfeer in zou leggen.
Foto 4: sorry, maar deze vind ik niks. (lijkt scherp op het lichaam, geen geweldige houding, geen geweldige compositie, haar zwart vlak) nee

er zitten hele mooie foto's bij, en ik vind het ook leuk om te zien wat een achtergrond met een foto doet! Lachen Ja
(zou je wat foto's van je studiotje willen sturen?) Bloos

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:36

De eerste heeft een erg mooie belichting, fijn sfeertje en het groen staat mooi in het contrast met de huidskleur, en matcht weer geweldig met de ogen.

De belichting van de 2de foto vind ik stukken minder, maar is niet heel verkeerd. Hij valt gewoon tegen na de eerste foto.

De 3de foto vind ik ook een leuke. Jammer van de losse haartjes die voor de ogen vallen. Qua compositie had hij net iets anders gemogen. De scherpte diepte die je ziet vind ik erg mooi, maar liever had ik het gezicht dan net iets meer weg gedraait gezien.

De laatste foto is een erg saaie. Zeker in verhouding met de rest. Deze had je imo beter niet kunnen posten. Echt een mooie afsluiting voor je reeks foto's is het niet Lachen

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 12:28

Ik ga voor het grootste gedeelte mee met Fairie.
Vind de 1ste de mooiste uit deze serie, qua compositie en sfeer,
2de is de belichting niet fout van, maar gewoon ànders.
3de is inderdaad ook erg leuk Lachen Had alleen graag iets meer hand gezien, ofzo. Nu stoort die ene vinger die erg aanwezig is mij een béétje.

De laatste valt me dan weer tegen, zoals Fairie al noemt, saai, ofzo.

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 17:42

Bedankt voor de reacties!