Alleen in zwart-wit gezet, verder komt hij zo van de camera.

Ik heb verder zelf geen commentaar.
Ben nog steeds niet van suiker, dus kom maar op!
Edit; hij lijkt wat pixelig?
Niet grappig. *Kijkt of ze het beter krijgt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Zo heb je ook geen verschil in achtergrond (Rechts zwart, links wit) Verder is ie leuk! 

Britt90 schreef:Leuke foto! Inderdaad beetje pixelig, zoals jij al zei. Ken je het programma Noiseware? Moet je anders ff op googl'n, schijnt erg goed te helpen. Verder over de foto: Uitsnede is leuk. Misschien dat hij nog leuker wordt, als je er links eens stuk afcropt, totdat waar bovenaan de foto je haar begint. Snap je me?Zo heb je ook geen verschil in achtergrond (Rechts zwart, links wit) Verder is ie leuk!

Maethoriel schreef:Ik vind 'm mooi!
Erg mooi zelfs, je blik is heel pakkend, je bent een knappe meid
Fototechnisch valt het pixelige mij inderdaad ook op. Heel storend vind ik het niet meteen overigens.
Wél zou ik de foto graag ook in kleur willen zien, gewoon om te vergelijken
Tot slot is het zonde dat er nét 1 haartje voor jouw rechteroog valt, precies langs je pupil.
Verder een prachtfoto, houdt mijn aandacht langer vast dan een 'gewoon' kiekje

joel schreef:ik vind de foto echt subliem!, je blik in je ogen is ook echt onwijs mooi, spreekt boekdelen dat
doch buiten dat hij pixelig is stoort mij eerder dat hij wat "fel" is ja ik hou nu eenmaal van zwoel en misterieus, en daarnaast is je foto prachtig met dat zwarte achtergrond rechts, maar links is het afstekend licht.
daarom speciaal voor jou schat, mijn versie
http://img95.imageshack.us/img95/5199/femkebkp7.jpg
Zoals ik op MSN al zei. GE-WEL-DIG.
Maethoriel schreef:Origineel vind ik nog mooier, júist die verschillende tinten in je haar en de kleur van de ogen & huid vind ik deze foto sprekend maken!
De Z-W doet misschien iets koud aan ofzo.
Fairie schreef:Dat zijn geen pixels, dat is ruis. Of het ligt aan imageshark, of je instellingen van je camera hebben er voor gezorgt dat hij ruis heeft. Jammer, verder vind ik het opzich een vrij nette foto.

Fairie schreef:Nee, maakt geen verschil. Precies dezelfde ruis.
Wil je het origineel eens naar me mailen? info (at) mireillejansen.nl
Fairie schreef:Dankje. Ik heb hem ontvangen. Heb er naar gekeken, en het origineel heeft ook ruis. Dan zal er toch echt te weinig licht zijn geweest denk ik.
Dat de b/w versie nog duidelijker ruis heeft kan te maken hebben met het omzetten van RGB naar b/w.
[Edit] Ik heb een beetje met je foto gespeelt. Het zijn oa. ook de levels die je aan brengt. Die zorgen er voor dat het contrast in je foto groter word, en dus ook de ruis meer contrast gaat bevatten en dus duidelijker zichtbaar is.

Marleen_ schreef:Je originele foto spreekt net iets meer dan de 2 bewerkte foto's (zwart wit en die van Joel)
Die van Joel vind ik veel te donker en de zwart wit foto die vind ik te koud, te gemaakt.
De origineel straalt warmte uit, prachtige foto!!!
Zwart wit foto's kunnen mooi zijn zodra er goed mee wordt gewerkt, maar dmv oefenen leer je het vanzelf, dus ik zou er zeker mee doorgaan!!!

joel schreef:ik schakel ze om naar Z-W via Nikon editor schat, weet niet hoe jij het doet? maar ik heb niet zoveel ruis als bij jou