[Foto] Flippie.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Faux

[Foto] Flippie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 13:27

Ja. Flippie.

Héél leuk camera-geil vlindertje. In Limburg ergens.

Afbeelding

Kom maar op.

Loje

Re: [Foto] Flippie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:30

hahahahah, ik verwachtte bij flippie geen camera-geil limburgs vlindertje. maarr..ik vind het jammer dat de foto scherp is bij de bloem en niet bij het vlindertje. Maar de kleuren vind ik best mooi.

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 13:32

Loje schreef:
hahahahah, ik verwachtte bij flippie geen camera-geil limburgs vlindertje. maarr..ik vind het jammer dat de foto scherp is bij de bloem en niet bij het vlindertje. Maar de kleuren vind ik best mooi.

Als je goed kijkt is de vlinder wel degelijk scherp, alleen scherpgesteld op de vleugels. Ik heb 100 foto's van Flippie, waarvan héél véél scherpgesteld op het "koppie". Juist nu had ik expres zo scherpgesteld. Maar oké, jouw mening natuurlijk als je het niet mooi vind. Lachen

Loje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:37

de vleugels zijn wel scherp idd, maar de bloem springt er toch meer uit vind ik. (ik zeg ook maar wat ik zo zie hoor, want ik heb verder de ballen verstand van fotografie Knipoog ) Maarr, flippie had het dan wel erg naar zn zin op dat bloemetje dan, als je dr 100 foto's van hebt kunnen maken. Mijn ervaring met vlinders is dat die krengen nog geen seconde stilzitten... Boos!

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:13

De ruimte links is naar mijn idee toch iets té krap.
Verder vind ik de foto erg mooi, deze scherpstelling spreekt mij juist wel aan!

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 14:30

Noppes, ik ben het met je eens over de ruimte links. Dat is een minpuntje. Vond ik zelf ook.

Verder bedankt voor je compliment. Lachen

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 15:16

Hmm, niet je beste foto. Vind 'm een beetje grauw, idd jammer van het bloempje die net tegen de rand aandrukt. Nee, sjorrie Jet. Maar jouw foto's zijn nooit echt slecht, dus dat moet je maar weer als compliment zien Haha!

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 19:07

mischien had je beter scherp gesteld op het lijfje, mss heb je dat ook gedaan bij een foto, maar nu ziet er enkel de rechter vleugel het bovenste deel enkel scherp en is de rest ietswat wazig en dat vind ik best beetje jammer, bij je vorige vlinderfoto's was het volledige beestje scherp en dat vond ik wel klasse,

ook zoals eerder verteld, de kleuren zijn mooi maar persoonlijk iets te zacht. het heeft wel iets Lachen

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 10:18

Ik ga met Joël mee Lachen
Ik heb zeker beter van je gezien.