[FOTO] Manon in het bos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Jettie

[FOTO] Manon in het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 15:09

Ik heb vanmiddag een shoot gedaan met Manon in het bos (5 minuten fietsen vanaf mijn huis Knipoog )

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
http://img284.imageshack.us/img284/2964/004zt4.jpg
(even link, hij is blijkbaar te breed, terwijl ik dacht dat het maximum op CB / UK 800 pixels was?)

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

Genee

Re: [FOTO] Manon in het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:11

Ooh wat mooi. Geen commentaar verder Lachen

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:12

Opzich nette foto's. Alleen het model vind ik.. niks uitstralen. Ze staat er steeds met de zelfde uitstraling/blik op, en ze straalt voor mij écht niks uit. Bijv. Foto 4 vind ik heel tof, maar met een ander model was hij véél mooier geweest. Absoluut niet banketstaaf bedoeld voor Manon ofzo, maar ze heeft het gewoon niet. Lachen Nou gaat het natuurlijk om de foto's, en commentaar voor de fotograaf, maar voor mij kan een model dat niks uitstraalt de hele foto al verpesten, ookal is hij technisch NOG zo gaaf.. Lachen Maar wel érg netjes gedaan Jet ! Echt tof.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 16:24

Iedereen zoals RoWyGo zei. Nette foto's. maar het model straalt niks uit. het heeft het gewoon net niet. Fototechnisch erg netjes gedaan. Mooi hoor! Maar neem volgende keer een model dat het net wel heeft Ja

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:08

Faux schreef:
Opzich nette foto's. Alleen het model vind ik.. niks uitstralen. Ze staat er steeds met de zelfde uitstraling/blik op, en ze straalt voor mij écht niks uit. Bijv. Foto 4 vind ik heel tof, maar met een ander model was hij véél mooier geweest. Absoluut niet banketstaaf bedoeld voor Manon ofzo, maar ze heeft het gewoon niet. Lachen Nou gaat het natuurlijk om de foto's, en commentaar voor de fotograaf, maar voor mij kan een model dat niks uitstraalt de hele foto al verpesten, ookal is hij technisch NOG zo gaaf.. Lachen Maar wel érg netjes gedaan Jet ! Echt tof.

Ook mijn mening.

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 17:02

Heel erg mooie foto's!
Vooral foto 3 vind ik erg mooi, met het water (is het toch) op de achtergrond, en daar staat ze zelf heel erg strak op de voorgrond.
Verder niet echt commentaar, ik kan zelf helemaal niet goed foto's maken.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 11:48

Foto 4 is een hele mooie foto. De rest weet me niet zo te boeien. Ze zijn niet verkeerd, of heel slecht, maar missen het gewoon net qua uitstraling Lachen
Jammer ook van het ongewassen haar.

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 12:04

Faux schreef:

Helemaal mee eens. Bij foto 2 zitten er wat onscherpe sprieten tussen, jammer is dat.